لاریجانی درگذشت حجت الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۵۳۶۹
لاریجانی درگذشت حجت الاسلام شهیدی را تسلیت گفت
مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شهیدی ، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس پیشین این بنیاد را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، «علی لاریجانی »، مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شهیدی ، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس پیشین این بنیاد را تسلیت گفت. 

 در این پیام آمده است:درگذشت عالم پارسا و مجاهد، حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید محمدعلی شهیدی موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان از شخصیت‌های خدوم، با همت و وفادار به انقلاب و نظام اسلامی بودند که در مسئولیت های گوناگون علی الخصوص در  خدمت به خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران اقداماتی ارزنده  داشتند.

در ادامه این پیام آمده است:اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم بزرگوار به ویژه روحانیت معزز، خانواده ارجمند  و بستگان محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و تعالی درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

گفتنی است حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شهیدی متولد  ۱۳۲۸ در  محلات، از سال ۱۳۹۲ و همزمان با آغاز به کار دولت تدبیر و امید به عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول کار شد.وی ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۹ در نامه ای به رییس جمهوری استعفای خود را اعلام و علت آن را بیماری و عمل به توصیه پزشکان عنوان کرد.وی در دولت دهم، به مدت دو سال، از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز