عضو حزب ندای ایرانیان:

انتخابات آینده، انتخاب مردم به سمت تعامل با دنیا خواهد بود/ جریان مخالف تعامل با جهان شانسی در برابر کاندیداتوری ظریف ندارد

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۵:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۰۹۵۴۷۵
انتخابات آینده، انتخاب مردم به سمت تعامل با دنیا خواهد بود/ جریان مخالف تعامل با جهان شانسی در برابر کاندیداتوری ظریف ندارد
عضو حزب ندای ایرانیان گفت: با توجه به شناختی که از مردم ایران دارم، انتخابات آینده انتخاب مردم به سمت تعامل با دنیا خواهد بود.

«سعید نورمحمدی»، عضو حزب ندای ایرانیان، در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا با بیان اینکه در شرایط فعلی باتوجه به اتفاقاتی که برای کشور  پیش امده است، پذیرفتن مسئولیت ریاست جمهوری کار بسیار سختی است، گفت: برخی دوستان، از روی عادت یا علاقه به قدرت دوست دارند این پست را بر عهده بگیرند در حالی هم خودشان هم سایر نخبگان و هم مردم می دانند انها از عهده این کار بر نمی آیند و اگر هنر و توانایی داشتند در مسیولیت قبلی نشان داده بودند.

او گفت: فارع از اینکه چه کسی کاندیدا شود ما در انتخابات اینده با دو نگاه روبرو هستیم و مردم بین این دو نگاه تصمیم و انتخاب خواهند کرد. نگاه اول نگاهی صلح آمیز و معطوف به تعامل با جهان است. در این نگاه واقع گرا ادامه مسیر برجام و پیوستن به اف ای تی اف با حفظ استقلال کشور برای حل مسایل اقتصادی کشور ضروری است.

نورمحمدی افزود: نگاه دوم، نگاه مقاومت محور است. نگاهی ارمان گرا که مجلس فعلی نماد ان است. افراد مدافع این نگاه فکر می کنند، ما باید از برجام خارج شویم و غنی سازی را با درصد خیلی فراتر از برجام ادامه دهیم. اگر هم جامعه بین الملل زورگویی کرد در مقابل ش بایستیم و حتی اگر هم لازم شد، سر جنگ بر روی ارمان مان را داشته باشیم. انتخابات آینده، انتخاب بین این دو نگاه است و به نظر بنده شخصیت کلیدی انتخابات آینده بر اساس این دو نگاه، دکتر ظریف وزیر امور خارجه است.

او با اشاره به اقبال ظریف در انتخابات 1400 اظهار کرد: اگر ظریف وارد انتخابات شود، همه کاندیداهای اصلاح طلب و اعتدال گرا حذف و کنار گذاشته می شوند و هیچکدام ورود پیدا نمی کنند. اگر هم وارد شوند شانسی ندارد. چون دکتر ظریف در نگاه اول اصل جنس است و باقی افراد تنها می توانند کمکی او در انتخابات باشند و نه بیشتر. جریان مخالف برجام هم در برابر نگاه اول و دکتر ظریف هیچ شانسی برای پیروزی نخواهد داشت. اما اگر ظریف ورود به انتخابات را نپذیرد، باز هم شخصیت کلیدی انتخابات است و حمایت او می تواند، تعیین کننده رئیس جمهور آینده باشد.    

نورمحمدی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از مردم ایران دارم، انتخابات آینده انتخاب مردم به سمت تعامل با دنیا و ادامه مسیر برجام خواهد بود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز