تل‌آویو وارد میدان مین می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۰:۰۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۹۷۹۹۳
تل‌آویو وارد میدان مین می‌شود
گرچه هنوز کابینه نتانیاهو با فروپاشی کامل فاصله کوتاهی دارد و برخی از طرف‌ها ادعای وساطت برای حل این بحران را دارند اما با این حال جنگ لفظی میان طرفداران وی و گانتس به نقطه اوج خود رسیده است و هر یک دیگری را به ضربه زدن به امنیت اشغالگران متهم می‌کند.

به گزارش برنا، پایگاه اطلاع رسانی یا نت وابسته به روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی در این باره نوشت ، اختلافات به نقطه اوج خود رسیده است و اسرائیل گام به گام به سوی صندوق های رای پیش می رود و گانتس و نتانیاهو هر یک دیگری را به عنوان عامل فروپاشیدگی انسجام کابینه و ائتلاف سیاسی متهم می کنند.

یدیعوت احارانوت خاطر نشان کرد اختلاف بین دو شخصیت عالی رتبه سیاسی به نقطه اوج خود رسیده است به طوری که نتانیاهو علنا در سخنرانی خود گانتس را مستقیما و صراحتا متهم کرد که به دنبال فروپاشی ائتلاف و برگزاری انتخابات جدید است.

این روزنامه همچنین فاش کرد با وجود تمام ادعاهای صورت گرفته درخصوص رایزنی و وساطت شخصیت ها و احزاب مختلف، اما در واقع هیچ تلاشی برای کاهش اختلاف بین دو طرف انجام نمی شود.

این روزنامه عبری زبان همچنین با چاپ کاریکاتوری از برگزاری انتخابات در سایه شیوع ویروس کرونا به عنوان یک فاجعه و ورود به میدان مین یاد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز