نماینده مردم تهران در مجلس دهم:

مجلس به انتخابات ۱۴۰۰ فکر می‌کند/ سال ها رفتند، آمدند و مذاکره کردند اما به نتیجه نرسیدند/ شرایط حال کشور نگران کننده است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۵:۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۸۱۴۰
مجلس به انتخابات ۱۴۰۰ فکر می‌کند/ سال ها رفتند، آمدند و مذاکره کردند اما به نتیجه نرسیدند/ شرایط حال کشور نگران کننده است
نماینده مردم تهران در مجلس دهم با اشاره به افرادی که سابقه مذاکره دارند، گفت: دستشان به جایی نمی رسد چون قبلا و زمانی که اجازه داشتند مذاکره کنند و به جایی برسانند، مدت های زیادی هدر دادند، رفتند و برگشتند ولی کاری نتوانستند انجام بدهند.

«محمدرضا بادامچی»، نماینده مردم تهران در مجلس دهم، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا با اشاره به طرح های هیجانی مجلس و با بیان اینکه این نمایندگان گرایش خاص خودشان را دارند و آن را پیگیری می کنند، گفت: اینکه نمایندگان دنبال آرامش و خدمت به منافع ملی باشند به نظر می آید که از این طرح (اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم ها) چنین چیزی حاصل نمی شود.

او اظهار کرد: طرحی که الان ارائه شده گفته می شود، روی آن کار شده اما به نظر نمی‌رسد اینگونه باشد و قطعا آشفتگی های خاص خود را دارد.

بادامچی با اشاره به اقدامات نمایندگان اضافه کرد: بالاتر از این ها به انتخابات 1400 فکر می کنند که چکار کنند که دولت فعلی را تضعیف کنند. بنابراین، این موضوع بیشتر حالت خودنمایی و شعار دارد تا بتوانند به اهداف خودشان برسند.

بادامچی با بیان اینکه شرایط حال کشور بسیار نگران کننده است، گفت: متاسفانه دوراندیشی این افراد به این مسائل نمی رسد که بخاطر منافع ملی بخواهند، این سیاست‌ها را پیش ببرند و وضعیت اقتصادی مردم را بهتر کنند.

او، خاطرنشان کرد: دستشان به جایی نمی رسد چون قبلا و زمانی که اجازه داشتند مذاکره کنند و به جایی برسانند، مدت های زیادی هدر دادند، رفتند و برگشتند ولی کاری نتوانستند انجام بدهند. 3

نظر شما