دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

مواضع ایران برابر رویدادهای جهانی باید یکپارچه باشد/ دولت نظرات خود را با رهبری در میان بگذارد

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۲:۴۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۹۷۸۶
مواضع ایران برابر رویدادهای جهانی باید یکپارچه باشد/ دولت نظرات خود را با رهبری در میان بگذارد
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مواضع ایران برابر رویدادهای جهانی باید یکپارچه و هماهنگ در چارچوب رهنمودهای ولی امر مسلمین باشد و مجلس و دولت و همه قوا با هم همراهی کنند، اگر دولت در موردی نظر خاصی دارد طبق اصل قانون اساسی و با رهبری در میان بگذارد.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب، با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات سال آینده اعتقاد به وحدت همه نیروهای ارزش‌گرا دارد، زیرا شرایط جهانی، بحران همه‌جانبه آمریکا و کشورهای سه‌گانه اروپایی، مشکلات اقتصادی و سیاسی منطقه، مشکلات کرونایی، گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت حل مشکلات مردم ایجاب می‌کند که همه نیروها با هم در وحدت و همراهی و یاری‌دهی به یکدیگر قرار گیرند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: جامعه روحانیت می‌تواند محور این وحدت برای همگان باشد، لذا هر اقدامی تحت هر عنوانی در جهت تضعیف این وحدت آسیب‌زا است و موجب تجری دشمنان اسلام و جریانات مساله‌دار خواهد شد و از همگان دعوت می‌کنیم در محور وحدت و تجمع همه نیروها اقدام کنند.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مواضع ایران برابر رویدادهای جهانی باید یکپارچه و هماهنگ در چارچوب رهنمودهای ولی امر مسلمین باشد و مجلس و دولت و همه قوا با هم همراهی کنند، اگر دولت در موردی نظر خاصی دارد طبق اصل قانون اساسی و با رهبری در میان بگذارد.

وی تاکید کرد: ایران به هیچ وجه از حقوق مسلم هسته‌ای صلح‌آمیز و سایر حقوق خود برابر فشارهای بیگانگان کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اگر آمریکا در سیاست جدید دولت آینده خود بخواهد مسیر زورگویی‌ها را ادامه دهد همانطور که در ۴۰ سال گذشته به جایی نرسیده باز هم شکست قطعی خواهد خورد و اگر بخواهد از این مسیر غلط بازگردد باید ابتدا بدون هرگونه مذاکره با لغو تحریم‌ها و استرداد حقوق تضعیف شده ایران شروع کند، والا در استمرار تهدید و قلدری و تحریم هیچگونه انتظاری جز مقاومت و پشیمان کردن زورگویان نباید داشت.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز دانشجو و گرامیداشت خاطره شهدا و مقاومت دلیرانه دانشجویان در ۱۶ آذر از جوانان و دانشجویان خواست که خود را برای گام دوم انقلاب اسلامی و نقش سرنوشت ساز جوانان در آن مجهز کنند و موجی جدید در دانشگاه‌ها و محیط‌های دانشجویی پدید آورند که تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری کند.

وی به مقاومت مردم یمن هم اشاره‌ای کرد و گفت: ثمرات مقاومت ملت قهرمان یمن، پیروزی‌های اخیر آنهاست که با ادامه مقاومت و جهاد تهاجمی به یاری خدای منتقم خون مظلومان، پیروزی نهایی آنها نزدیک خواهد بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مانند اربابش آمریکا در گرداب متعفن فساد، فحشاء، فقر فرو رفته و روز به روز به پایان نکبت بار خود نزدیک می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در چنین شرایطی ملت قهرمان فلسطین، انتفاضه را با راهکاری جدید و شجاعت بیشتر افزایش دهند که نصر و فتح از خداوند متعال است.

بادامچیانبار دیگر بر ضرورت رسیدگی به اقشاری که از مقررات بهداشتی کرونا آسیب دیده و می‌بینند، تاکید و بر فعالیت تعاون اسلامی محله‌ای با محوریت مساجد تاکید کرد.

نظر شما