در دیدار با وزیر خارجه سوریه؛

وزیر دفاع بر عزم ایران برای همکاری در بازسازی سوریه تاکید کرد/ وزیر خارجه سوریه دفتر یادبود شهید فخری‌زاده را امضا کرد

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۰۴۲۰
وزیر دفاع بر عزم ایران برای همکاری در بازسازی سوریه تاکید کرد/ وزیر خارجه سوریه دفتر یادبود شهید فخری‌زاده را امضا کرد
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای ادامه همکاری‌ها با سوریه در مرحله بازسازی این کشور تأکید کرد.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ امیر حاتمی روز سه‌شنبه در دیدار رسمی با فیصل‌المقداد انتصاب او را به عنوان وزیر امور خارجه سوریه تبریک و برای وزیر فقید خارجه سوریه طلب مغفرت کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمن از هیچگونه اقدام علیه ملت ایران دریغ نکرده است، افزود: در مورد سوریه نیز در سال‌های اخیر همین‌گونه بوده است.

حاتمی با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده تصریح کرد: این اقدامات خصمانه دشمن از سر استیصال است.

وی در ادامه بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای ادامه همکاری‌ها با سوریه در مرحله بازسازی این کشور تأکید کرد.

فیصل‌المقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز در این دیدار اقدام تروریستی اخیر دشمنان جمهوری اسلامی در ترور فخری‌زاده را از سوی دولت سوریه محکوم کرد.

وی تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح این سرزمین به رغم دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به حرکت و پیشرفت خود ادامه می‌دهد مایه افتخار است و قطعاً این ترورها ایران را از مسیر حرکت علمی و دفاعی متوقف نخواهد کرد.

وزیر خارجه سوریه در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده، دفتر یادبود این شهید والامقام را امضا کرد.

فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه که روز یکشنبه به تهران سفر کرده است پیش از این با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز