کارگزاران تیم پیشنهادی نامزد مشترک برای انتخابات ۱۴۰۰ را معرفی می‌کند

۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۱۶۴۳
کارگزاران تیم پیشنهادی نامزد مشترک برای انتخابات ۱۴۰۰ را معرفی می‌کند
حزب کارگزاران سازندگی ایران اعلام کرد که این حزب تیم پیشنهادی نامزد مشترک جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را معرفی می‌کند.

به گزارش برنا به نقل از کارگزاران سازندگی ایران، در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران که به ریاست «محسن هاشمی»، «محمد عطریانفر» رییس کنگره، «مجید صالحی» رییس دفتر ویژه کنگره سراسری و سایر اعضاء برای نخستین بار به صورت آنلاین و مجازی برگزار شد، «سیدحسین مرعشی» سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران گزارشی از برگزاری جلسات مستمر کمیته سیاسی حزب درباره انتخابات ۱۴۰۰ و ورود این کمیته به فاز بررسی شخصیت‌ها برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ارائه داد.

سخنگوی حزب در گزارش خود گفت: حزب کارگزاران سازندگی ایران تیم پیشنهادی خود را برای اداره دولت آینده، پیش از انتخابات پس از مشورت با نامزد اصلی ریاست جمهوری و شخصیت های محوری جبهه اصلاحات اعلام می‌کند.

او با بیان روند تدوین برنامه انتخاباتی حزب و اصلاحات آن، سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی این کمیته برای انتخابات ریاست جمهوری را جهت تصویب مطرح کرد که بر اساس آن و با تصویب شورای مرکزی ورود حزب کارگزاران سازندگی ایران به انتخابات ۱۴۰۰ «برنامه‌محور» خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است: جمع‌بندی شورای مرکزی درباره برنامه حزب کارگزاران سازندگی ایران در انتخابات آتی نیز بر این شد که پس تصویب آن در جلسه آینده شورا، برنامه مصوب برای اعلام نظر کارشناسان و متخصصان منتشر شده و پس از اخذ نظریات و اصلاحات احتمالی، برای تصویب نهایی به شورای مرکزی باز گردد.

همچنین تأکید بر برگزاری به موقع کنگره سراسری و کنگره‌های استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه‌ای بود که از سوی غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران مطرح شد.

در این نشست، اعضای شورای مرکزی به نقش کنگره سراسری به عنوان عالی‌ترین رکن حزب در تصمیمات نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تاکید کردند و  مقرر شد جلسه آتی کنگره در دهه سوم دی‌ماه ۹۹ برگزار شود.

نظر شما