یک فعال سیاسی اصولگرا:

جریان پایداری، جریانی دم انتخاباتی است/ پدری برای اصولگرایان وجود ندارد که به وحدت برسند

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۶:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۲۴۲۸
جریان پایداری، جریانی دم انتخاباتی است/ پدری برای اصولگرایان وجود ندارد که به وحدت برسند
یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: جریان پایداری از ابتدا ساز جدایی می زند و در نهایت هم به وحدت جامعه اصولگرا تمکین نمی کند.

«منصور حقیقت پور»، نماینده پیشین مجلس، در رابطه با انسجام و وحدت اصولگرایان برای انتخابات 1400 به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: جریان اصولگرایی در داخل کشور به حزب و سازمانی منسجم تبدیل نشده و در زمان انتخابات شاهد بروز و ظهور آنها هستیم.

او افزود: از این نظر طبیعی است که نقطه نظرات مختلفی در مورد رهبری و محوریت جریان اصولگرایی پیش بیاید، بعد از ارتحال مرحوم مهدوی کنی که اصولگرایی را سرپرستی و مدیریت می کردند این جریان را تحت قیومیت کسی نمی بینیم و پدری برای این جریان وجود ندارد.

او در رابطه با برخی نظرات که محوریت اصولگرایی در انتخابات آتی را جامعتین می‌دانند، اضافه کرد: شاید برخی زیر پرچم مرجعیت جامعتین بروند و برخی هم نروند. اما در انتها با وجود اینکه ساختار هم پیدا می کنند به وحدت نمی رسند. در دوره های قبل هم مرحوم مهدوی کنی چقدر زحمت کشید تا جامعه اصولگرایی را به یک کاندیدا رساند ولی موفق نشد و امروز هم همین احتمال وجود دارد و آن ها از طیف های مختلفی هستند، البته شاید نقطه نظرات مشترکی داشته باشند اما در مرحله انتخاب کاندیدا به معنای رسیدن به کاندیدا، مشترک نیستند.

این چهره اصولگرا تاکید کرد: جریان پایداری از ابتدا ساز جدایی می زند و در نهایت هم به وحدت جامعه اصولگرا تمکین نمی کند آنها خیلی زودتر نماینده خود را معرفی می‌کنند و کاری با بقیه ندارند. این کمک می کند تا آنها به جمع بندی اصولی و درستی نرسند.

او در رابطه با سازو کار معیوب جریان پایداری در جریان انتخابات گفت: این ها جریانی لحظه ای و دم انتخاباتی هستند و تشکلی اساسی برگرفته از اصول ثبت شده و اساسنامه ای و مرام نامه ای تحت آموزش های مشترک نیستند، از این رو به وحدت رسیدن در این طیف کار آسانی نیست. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز