کشته شدن چهار نظامی آذربایجان در قره باغ

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۳۰۳۳
کشته شدن چهار نظامی آذربایجان در قره باغ
سازمان امنیت دولتی و وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز با صدور بیانیه مشترکی، از کشته شدن چهار نظامی و مجروح شدن سه نفر دیگر از کادر ارتش این کشور بر اثر خرابکاری‌های اخیر نظامیان ارمنستانی باقی‌مانده در «قره باغ» خبر داد.

به گزارش برنا، بر اساس این بیانیه، پس از امضای بیانیه سه جانبه روسای جمهوری روسیه، جمهوری آذربایجان و نخست‌وزیر ارمنستان درباره خاتمه  جنگ و آتش‌بس در قره باغ، برخی گروههای نظامی ارمنی در جنگلهای منطقه "هادروت"باقی ماندند و رسانه‌های ارمنستان به نقل از منابع رسمی این کشور گزارش دادند که این گروهها در مناطق جنگلی گم شده‌اند . ارمنستان از صلح‌بانان روسیه مستقر در منطقه نیز خواستار کمک در یافتن آنها شد.

سازمان امنیت دولتی و وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه مشترک خود با اشاره به این که همه شرایط تخلیه گروههای نظامی ارمنی باقی‌مانده در این منطقه جنگلی فراهم شده و صلح بانان روسیه با وجود آب و هوای نامساعد وارد این منطقه شدند و نظامیان ارمنی را از طریق بلندگوها در باره اقدامات انجام گرفته برای تخلیه آنها مطلع کردند، افزود: ولی گروههای نظامی ارمنی از ترک این منطقه خودداری کرده و در روزهای اخیر مرتکب اقدامات تروریستی و خرابکاری علیه شهروندان و نظامیان جمهوری آذربایجانی شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز