واشنگتن پست:

جمهوریخواهان کنگره اعتقادی به پیروزی بایدن ندارند

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۸:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۳۲۲۳
جمهوریخواهان کنگره اعتقادی به پیروزی بایدن ندارند
طبق نتایج نظرسنجی صورت گرفته از هر ۱۰ نماینده جمهوریخواه در کنگره تنها یک نماینده اذعان به پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ می‌کند.

به گزارش برنا،  براساس نظرسنجی که روزنامه واشنگتن پست انجام داده، تنها ۲۵ تن از نمایندگان جمهوریخواه کنگره بایدن را به عنوان پیروز انتخابات ۲۰۲۰ به رسمیت می‌شناسند.

نتایج نظر سنجی واشنگتن پست با سه سئوال از ۲۴۹ نماینده جمهوریخواه در کنگره بدست آمده است.

در این نظرسنجی از نمایندگان جمهوریخواه سوال شده است که چه کسی در انتخابات پیروز شد؟ آیا از تلاش‌های رئیس جمهوری ترامپ برای ادعای پیروزی حمایت می‌کنید؟ و آیا بایدن را به عنوان "رئیس جمهوری قانونی منتخب" قبول دارید؟

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که ۱۱ تن از ۵۲ نماینده جمهوریخواه در مجلس سنا و ۱۴ نماینده جمهوریخواه در مجلس نمایندگان به پیروزی بایدن در انتخابات اعتقاد دارند.

نتایج نظر سنجی واشنگتن پست در حالی مطرح می شود که "سدریک ریچموند" نماینده دموکرات روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه سی بی اس تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان پشت درهای بسته پیروزی بایدن و شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ را پذیرفته اند اما از اعلام علنی مواضع خود هراس دارند.

ریچموند افزود: جمهوریخواهان پیروزی بایدن را پذیرفته‌اند، در حقیقت همه آمریکایی های این پیروزی را قبول کرده‌اند.

ریچموند که به عنوان مشاور ارشد بایدن در دولت جدید خدمت خواهد کرد گفت: جمهوریخواهان به این دلیل از اذعان علنی به پیروزی بایدن اجتناب می‌کنند که از قدرت توییتری ترامپ می‌ترسند.

با توجه به اینکه ترامپ در شبکه توییتر دارای ۸۸ میلیون فالوور است بارها از قدرت شبکه اجتماعی در تخریب هم حزبی‌هایی که هم نظر وی نیستند استفاده کرده است.

با گذشت یک ماه از اعلام نهایی نتایج انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست خود در این دور از انتخابات نیست و به شکایات در مورد بروز  تقلب در انتخابات ادامه می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز