کنفرانس خبری سالانه پوتین آغاز شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۲۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۵۳۵۵
کنفرانس خبری سالانه پوتین آغاز شد
رئیس جمهوری روسیه امروز (پنج‌شنبه) کنفرانس خبری سالانه خود را آغاز کرد.

به گزارش برنا،  به نقل از خبرگزاری تاس، امسال در بحبوحه محدودیت‌های پاندمی کرونا این رویداد به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

امسال نیز به رسم هر ساله در این کنفرانس خبری سوالاتی از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه پرسیده می‌شود و وی پاسخ این سوالات را خواهد داد.

حدود ۸۰۰ خبرنگار از روسیه و سراسر جهان برای شرکت در این رویداد معتبر شناخته شده‌اند که در مکان‌های ویژه‌ای در مسکو و دیگر شهرها حضور دارند. فورمت کنفرانس خبری امسال تغییر یافته و اجازه می دهد تا نه تنها رسانه‌ها بلکه مردم نیز از رئیس جمهور سوالاتی بپرسند.

این سنت پوتین برای برگزاری کنفرانس خبری پایان سال از سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز شد. اما بین مه ۲۰۰۸ تا مه ۲۰۱۲ یعنی زمانی که پوتین نخست وزیر روسیه بود، این رسم متوقف شده بود. پس از انتخاب پوتین در سال ۲۰۱۲ میلادی برای یک دوره ریاست جمهوری شش ساله، این رویداد سالانه از سر گرفته شد.

انتظار می‌رود پوتین در این رویداد با سوالاتی درباره مسمومیت الکسی ناوالنی رهبر اپوزیسیون روسیه، واکنشش به بحران ویروس کرونا، اعتراضات و جنگ‌ها در کشورهای پس از جماهیر شوروی، حمله سایبری آمریکا، انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا، درگیری‌های قره‌باغ و اعتراضات در بلاروس رو به رو شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز