رئیس مجلس شورای اسلامی:

شورای کرونایی مجلس تصمیم به رأی الکترونیکی گرفته است

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۶۴۶۱
شورای کرونایی مجلس تصمیم به رأی الکترونیکی گرفته است
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده بافق در مجلس گفت: طبق تصمیم ستاد کرونایی مجلس، رأی گیری ها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش برنا، به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به تذکر محمدرضا صباغیان بافقی درباره رأی گیری الکترونیکی، گفت: عجله در کار نیست و عجله ای در رأی گیری انجام نشده است، وقتی پای سلامت در میان است مراجع معتبر باید نظر بدهند.

وی افزود: در آئین نامه صراحت دارد که رأی گیری در حقیقت به صورت ورقه ای و رأی مخفی  صورت گیرد؛ برای شوراها هم در آئین نامه وجود دارد ولی در قانون 216 آئین نامه صراحتا گفته شده که در حقیقت با توجه به شرایط کرونایی که در آن به سر می بریم در شوراها هم حجم زیادی رأی گیری وجود دارد توزیع کردن همین رأی ها و جمع کردن  آن ها و مشکلات بهداشتی که ایجاد می کند در ستاد کرونایی اینجا تصمیم گیری شد که رأی گیری شوراها که الان مانده است به صورت الکترونیکی انجام دهیم.

رئیس مجلس تاکید کرد: اگر شرایط کرونایی نبود حتما رأی گیری با ورقه و مخفی انجام می شد ولی بحث شوراها و تعداد انتخاب ها باقی مانده و شورای کرونایی مجلس تصمیم گرفت که این رأی ها را به صورت الکترونیکی براساس قانون 216 آئین نامه انجام دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز