اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۶۷۲۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رهبر معظم انقلاب:

پرستاران در چشم مردم ما از همه عزیزتر، از همیشه عزیزتر و شرافتمندترند/ پرستار، فرشته رحمت بیمار است

رهبر معظم انقلاب گفتند: امروز بحمدالله پرستاران در چشم مردم ما از همه عزیزتر، از همیشه عزیزتر و شرافتمندترند و این لطف خداست؛ امیدواریم این افزایش پیدا کند.


///

رییس کمیسیون شوراها در مجلس یازدهم:

طرح اصلاح قانون انتخابات را به نفع قالیباف ننوشتیم!/ به من تهمت زدند!/ نمایندگانی که مرا تخریب کردند، تکلیفشان با هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است

رییس کمیسیون شوراها در پاسخ به برخی انتقادات و اینکه آیا مجلس طرح اصلاح قانون انتخابات را برای تسهیل، رییس جمهور شدن قالیباف و به نفع او طراحی و تهیه کرده است، گفت: خیر اینگونه نیست.


///

اولین وزیر سپاه در ایران در گفت و گوی تفصیلی با برنا:

برادران سپاهی رئیس جمهور شوند، یک ساله مشکلات کشور حل می شود/ آمریکا هم موشک‌هایی که عین الاسد را زدیم ندارد/ دنیا عقیده دارد فقط رهبری و سید حسن نصرالله راست می گویند

اولین وزیر سپاه ایران گفت: اگر یکی از برادران سپاهی رییس جمهور شود و تابع حرف رهبری باشد و موانع را بردارد، یک ساله مشکلات کشور حل می شود.


///

روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

بودجه سال 1400 با نگاه تاکید بر حمایت معیشتی و توسعه سرمایه گذاری تنظیم شده است/ کیفیت خودرو مطالبه مردم است که بایستی با هم‌افزایی و هماهنگی‌های صورت گیرد

یکصد و هشتاد و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور تشکیل شد و در خصوص لایحه بودجه سال 1400 و بسته اجرایی جهش تولید در صنعت خودرو بحث و بررسی های لازم صورت گرفت و مواردی نیز به تصویب رسید.


///

یک چهره سیاسی اصولگرا:

نه پایداری‌ها و نه قالیبافی‌ها، تمایلی به ایفای نقش رهبری از سوی جامعه روحانیت مبارز ندارند/ جامعه مدرسین با ورود نکردن به انتخابات، حرمت خود را حفظ کرد

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: نه جبهه پایداری و نه جریان قالیباف، تمایلی به ایفای نقش رهبری از سوی جامعه روحانیت مبارز ندارند.


///

عضو پیشین شورای نگهبان:

علاقه مند به مسئله ریاست جمهوری نیستم/ طرح اصلاح قانون انتخابات مغایر قانون اساسی است/ شورای نگهبان این طرح را رد می کند

عضو پیشین شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما، شورای نگهبان این طرح را رد می کند یا تایید گفت: به نظرم شورای نگهبان این بندها را رد می کند.


///

به درخواست رئیس سازمان اداری و استخدامی صورت گرفت؛

موافقت رییس جمهور با استخدام ۱۲ هزار فرزند شهید و ایثارگر

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی نامه‌ای به ریاست جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد باتوجه به بند (ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه، نسبت به استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر علاوه بر سهمیه مقرر در ماده (۲۱) قانون جامعه خدمات‌رسانی به ایثارگران اقدام شود.


///

فرمانده کل سپاه عروج سردار غلامعلی ابوحمزه را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی عروج آسمانی جانباز سرافراز سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان را تسلیت گفت.


///

رئیس دفتر رئیس جمهور:

پرستاران در ایام کرونا سنگ تمام گذاشتند

رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: پرستاران در ماه‌های سخت شیوع بیماری کرونا، سنگ تمام گذاشتند.


///

نادران رییس کمیسیون تلفیق بودجه شد

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰، الیاس نادران نماینده تهران را به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب کردند.


///

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به گونرش:

ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره ببرد

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بر لزوم اثبات کارایی اینستکس از طرف اروپایی‌ها تاکید کرد و گفت: ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره‌مند شود.


///

نماینده پیشین مجلس:

ظاهرا مجلس یازدهم به دنبال حذف رقیب است

نماینده پیشین مجلس گفت: مجلس یازدهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در حال بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است و شرایط احراز خیلی واقع بینانه و مطابق با نیازهای جامعه ارزیابی نمی شود، کما اینکه برداشت بسیاری این است که دوستان ما در مجلس یازدهم، برای حذف رقیب و ایجاد زمینه برای انتخاب افراد مورد نظر خود، این قانون را دنبال می‌کنند.


///

سردرگمی انتخاباتی اصولگرایان

خیز اصولگرایان برای انتخابات 1400 با ورود جدی جامعه روحانیت مبارز وارد فاز تازه‌ای شده؛ ورودی که با اما و اگرهایی روبرو شده و به نظر می‌رسد اصولگرایان ابتدا باید بر سر جایگاه جامعه روحانیت مبارز در میان جریان اصولگرایی به جمع بندی برسند.


///

قائم مقام وزیر کشور:

مجلس باید تعدادی از بندهای طرح اصلاح قانون انتخابات را حذف و یا اصلاح کند

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: تعداد زیادی از بندها با بررسی شورای نگهبان ایراد به آن وارد می شود و مجلس باید تعدادی را حذف و یا اصلاح کند.


///

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به گونرش:

ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره ببرد

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بر لزوم اثبات کارایی اینستکس از طرف اروپایی‌ها تاکید کرد و گفت: ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره‌مند شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز