علی ربیعی خبر داد؛

اخذ مجوز تامین اعتبار برای استخدام ۳۰ هزار نفر پرستار

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۴:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۶۸۳۳
اخذ مجوز تامین اعتبار برای استخدام ۳۰ هزار نفر پرستار
سخنگوی دولت در مراسم بزرگداشت روز پرستار گفت: مجوز تامین اعتبار برای استخدام ۳۰ هزار نفر پرستار در نظر گرفته شده و زمان آزمون آن اعلام خواهد شد.

به گزارش برنا، «علی ربیعی»، سخنگوی دولت، در مراسم بزرگداشت روز پرستار گفت: مجوز تامین اعتبار برای استخدام ۳۰ هزار نفر پرستار در نظر گرفته شده و زمان آزمون آن اعلام خواهد شد. امیدواریم پرستاران بخش تامین اجتماعی هم مشمول تصمیماتی که برای پرستاران بخش دولتی گرفته شده، بشوند.

او ادامه داد: اختصاص ۵۰ درصدی که در سه پارامتر اول فیش حقوقی در نظر گرفته شده، اقدامی بود که حق پرستاران بود که در فوق العاده ویژه برای پرستاران در نظر گرفته شود. علاوه براین جامعه پرستاری مشمول اجرای فصل دهم قانون خدمات کشوری شدند بنابراین چیزی حدود ۸۰ درصد به حقوق آنها اضافه شده است.

سخنگوی دولت اظهار کرد: باید در مدیریت سلامت، در سیاستگذاری سلامت و در برنامه ریزی سلامت نقش پرستاران را بیشتر ببینیم و نقش نظام پرستاری را در سیاستگذاری سلامت ارتقا دهیم.اگر خودگذشتگی و فداکاری پرستاران و کادر درمانی نبود دوران تلخ‌تری را می گذراندیم. صبر و استقامت یکی از خصوصیات حضرت زینب(س) بود و امروز این ویژگی در نظام و کادر پرستاری ما جلوه‌گر شده است. 

در حال تکمیل

نظر شما