عضو شورای مرکزی کارگزاران:

جمع بندی نهایی درباره نهاد اجماع‌ ساز در حضور خاتمی انجام می‌شود/ حزب کارگزاران با نهاد اجماع ساز موافق است

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۷۲۲۲
جمع بندی نهایی درباره نهاد اجماع‌ ساز در حضور خاتمی انجام می‌شود/ حزب کارگزاران با نهاد اجماع ساز موافق است
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: نهاد اجماع‌ساز، نظر احزاب اصلاح طلب بود و یقینا نظر خاتمی هم در نظر گرفته می‌شود و جمع بندی نهایی در حضور خاتمی انجام می‌شود.

«سیدمحمود علیزاده طباطبایی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در خصوص نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: نهاد اجماع ساز در نتیجه جمع بندی صورت گرفته بوده که همه گروه‌های اصلاح‌طلب از جمله کارگزاران به آن رسیدند. اینکه همه برای رسیدن به یک کاندیدا واحد به اتفاق نظر برسند، این نهاد اجماع ساز را تشکیل دادند. 

او افزود: بر این باورم که جمع بندی صورت گرفته بر روی این نهاد اجماع ساز 10+ 30، جمع‌بندی خوبی است و ممکن است به جمع بندی بهتری در آینده برای انتخابات 1400، برسیم.

این چهره سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: حزب کارگزاران نیز یکی از احزاب اصلی است که با این نهاد اجماع‌ساز موافقت کرده است. 

او در این باره که این نهاد اجماع ساز باید به تایید خاتمی برسد، اظهار کرد: قطعا در این باره با خاتمی مشورت شده و نظر خاتمی مورد اجماع همه اصلاح‌طلبان است. قاعدتا اعضای شورای هماهنگی اصلاحات با او جلسه رسمی برای این نهاد اجماع ساز خواهند داشت تا به جمع بندی نهایی برسند. درباره اصلاحات در این نهاد اجماع ساز هم باید منتظر بود که نظر خاتمی در این باره چیست. این  نهاد اجماع‌ساز، نظر احزاب اصلاح طلب بود و یقینا نظر خاتمی هم در نظر گرفته می‌شود و جمع بندی نهایی در حضور او انجام می‌شود. این نهاد اجماع ساز پیشنهاد همه احزاب اصلاح‌طلب از جمله کارگزاران است.

 این عضو حزب کارگزاران در پاسخ به این سوال که آیا این نهاد اجماع ساز مخالفانی دارد یا خیر؟ تصریح کرد: در جلسه موافقان و مخالفان،  نظرات خود را مطرح می‌کنند و در نهایت رأی گیری می‌شود، وقتی که رأی گیری و تصمیم جمعی اتخاذ شد، مخالفان نیز از آن تصمیم حمایت و تبعیت می‌کنند.  4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز