فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد؛

توزیع ۵۹ میلیون ماسک و ۱۲۱ هزار «گان» پرستاری از سوی سپاه

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۷۹۹۱
توزیع ۵۹ میلیون ماسک و ۱۲۱ هزار «گان» پرستاری از سوی سپاه
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) از توزیع ۵۹ میلیون ماسک و ۱۲۱ هزار گان پرستاری از سوی خیران و سپاه استان تهران خبر داد.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرتیپ دوم پاسدار احمد ذوالقدر روز سه‌شنبه اظهار کرد: چهارمین مرحله کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) در بهترین مکان ممکن در استان تهران در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شده که یک نمونه از کمک‌های مؤمنانه است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: از اسفند ماه سال گذشته تا به امروز ۵۳۶ هزار بسته معیشتی و سلامت تقدیم نیازمندان شده است. همچنین اخیراً در استان تهران هفت هزار بسته معیشتی و ۷۰ تُن برنج تهیه شده و قرار است در بین شهرستان و میان دو هزار تا دو هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند توزیع شود.

ذوالقدر بیان کرد: همچنین تا چهار هزار رأس گوسفند قربانی شده و ۱۶۱ هزار نفر از این قربانی متنعم شده‌اند.

وی در همین رابطه ادامه داد: ۳۴ میلیون ماسک تنها در ۷۰ کارگاه‌ تحت نظر سپاه و بسیج تولید شده و از ابتدای آغاز طرح کمک‌های مؤمنانه با کمک خیرین ۵۹ میلیون ماسک هم توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۲۱ هزار گان پرستاری دوخته شده و تحویل بیمارستان‌ها شده است.

ذوالقدر با بیان اینکه بخشی از بسیجیان علاوه بر بیماریابی، چهار میلیون پُرس غذا را میان نیازمندان توریع کردند که بخشی از این نیازمندان از بیماران کرونایی بوده‌اند، عنوان کرد: تا به امروز این کمک‌ها ادامه داشته و ادامه هم خواهد داشت.

وی گفت: ما از خیرین و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی که در طرح کمک مؤمنانه به سپاه و بسیج کمک می‌کنند، نهایت قدردانی را دارم و امیدوارم که به‌زودی ویروس منحوس کرونا از بین برود تا دیگر نه کسی از بابت مشکلات اقتصادی رنج ببرد و نه بیمار شود یا عزیزانشان را از دست دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد: از مردم می‌خواهم در شرایطی که شیوع ویروس کرونا وارد موج جدید شده است، تا آنجایی که ممکن است در خانه بمانند یا از تردد در اماکن شلوغ پرهیز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز