شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۷۹۹۳
شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی شد
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم برای تمدید نکردن این کنکور در سال ۱۴۰۰ در کمیسیون مربوطه خبر داد.

به گزارش برنا، «علی خضریان» در تشریح  جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در این نشست شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم از عدم تمدید کنکور در سال ۱۴۰۰ با حضور وزیر و معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس سازمان سنجش و نماینده شکایت کنندگان بررسی و پیگیری شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست استدلال و گزارش های سازمان سنجش استماع شد و اظهارات نماینده شکایت کنندگان استماع شد و دیدگاه‌ها و اظهارات اعضای کمیسیون  نیز مطرح شد.

خضریان ادامه داد: مقرر شد کمیسیون مستندات دقیقی که دوطرف به صورت مکتوب تحویل کمیسیون می‌دهند را بررسی کرده تا در این باره تصمیم گیری نهایی انجام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در  مورد تمدید کنکور نظام قدیم باید رأی و نظر کمیسیون اعلام شود بنابراین کمیسیون هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و نمی‌توان در این رابطه اظهارنظر کرد، کمیسیون در نخستین جلسه خود که هفته آینده برگزار می‌شود در این باره تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز