وزیر کشور:

نگران روز رای گیری نیستیم/ مدل کشورهای خارجی را برای برگزاری انتخابات بررسی می‌کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۸۲۶۲
نگران روز رای گیری نیستیم/ مدل کشورهای خارجی را برای برگزاری انتخابات بررسی می‌کنیم
وزیر کشور گفت: نگران روز رای گیری برای انتخابات 1400 نیستیم و می توانیم یکی دو ساعت زمان آن را افزایش دهیم اما از ساعت ۱۲به بعد، محدودیم.

به گزارش برنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، در رابطه با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک گفت: این موضوع را بررسی می کنیم و از همه کمک خواسته ایم تا نظر بدهند. همچنین نمونه های کشورهای خارجی را که در این شرایط انتخابات برگزار کردند، بررسی می کنیم. نگران روز رای گیری نیستیم و می توانیم  یکی دو ساعت زمان آن را افزایش دهیم اما از ساعت ۱۲به بعد، محدودیم.

او افزود: نگرانی ما برای روزهایی است که باید تبلیغات شود و تجمع صورت بگیرد. از سوی دیگر بحث مشارکت برای ما مهم است اگر این تجمعات شکل نگیرد امکان دارد بر روی مشارکت مردم اثر منفی بگذارد.

او در خصوص همراهی وزارت کشور با مصوبه مجلس برای انتخابات گفت: قانون باشد آن را اجرا می کنیم.

رحمانی فضلی درخصوص برگزاری انتخابات در ۲روز گفت: چنین چیزی نیست؛ در قانون یک روز است.

وزیر کشور از تصویب طرح هوشمندی در ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: بر اساس این طرح کشور را به ۳ بخش قرمز، نارنجی و زرد تقسیم کردیم و برای هر کدام از شرایط یک سلسله تصمیماتی و یک سلسله اقدامات و برنامه‌هایی گرفته شده است.

وزیر کشور افزود: وقتی که وزارت بهداشت هر دوشنبه وضعیت شهرستان‌ها را به ما اعلام می‌کند به صورت اتوماتیک و متناسب با آن وضعیت، استانداران می‌توانند شرایط را تعریف و مقررات را جاری کنند بنابراین ما تصمیمی را به صورت روزانه نخواهیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز