شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم از عدم تمدید کنکور ۱۴۰۰ بررسی شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۸۶۳۰
شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم از عدم تمدید کنکور ۱۴۰۰ بررسی شد
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم از عدم تمدید کنکور در سال ۱۴۰۰ با حضور وزیر و معاونان وزارت علوم، رئیس سازمان سنجش و نماینده شکایت کنندگان بررسی و پیگیری شد.

«علی خضریان» در تشریح نشست امروز (سه شنبه، ۲ دی ماه) کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست شکایت جمعی از داوطلبان کنکور نظام قدیم از عدم تمدید کنکور در سال ۱۴۰۰ با حضور وزیر و معاونان وزارت علوم، رئیس سازمان سنجش و نماینده شکایت کنندگان بررسی و پیگیری شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست استدلال و گزارش های سازمان سنجش استماع و دریافت  و همچنین اظهارات نماینده شکایت کنندگان و دیدگاه ها و اظهارات اعضای کمیسیون مطرح شد.

وی ادامه داد: بر اساس بحث و گفت و گوهای مطرح شده مقرر شد کمیسیون مستندات دقیقی که دوطرف به صورت مکتوب تحویل کمیسیون می دهند را بررسی کند تا بتواند تصمیم گیری نهایی را داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم یادآور شد: در مورد تمدید کنکور نظام قدیم باید رأی و نظر کمیسیون اعلام شود بنابراین کمیسیون هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و نمی توان در این رابطه اظهارنظر کرد،  کمیسیون در نخستین جلسه خود که هفته آینده برگزار می شود پیرامون این موضوع تصمیم نهایی را می گیرد و اعلام می کند.

 

نظر شما