دکتر روحانی در پیامی به سران کشورهای جهان به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح(ع):

عیسی‌بن مریم (ع)، پیامبر صلح و آشتی و پرچمدار مهرورزی و نوع‌ دوستی است/ سران کشورها برای برون رفت از بحران‌ها بیش از پیش بکوشند

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۹۰۹۷
عیسی‌بن مریم (ع)، پیامبر صلح و آشتی و پرچمدار مهرورزی و نوع‌ دوستی است/ سران کشورها برای برون رفت از بحران‌ها بیش از پیش بکوشند
رئیس جمهور در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای جهان، فرا رسیدن میلاد باشکوه حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۱ را به آنان تبریک گفت.

به گزارش برنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیام های جداگانه، تصریح کرده است: جهان امروز با بحران‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی متعددی روبرو است. ضروری است تا سران کشورها در پرتو اراده و مساعی مشترک، با همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی، برای برون رفت از این بحران‌ها و همچنین تسریع در روند مبارزه با ویروس کرونا و بازگشت زندگی بشر به روال معمول، بیش از پیش بکوشند.

دکتر روحانی در این پیام خاطرنشان کرده است که عیسی‌بن مریم(ع)، پیامبر صلح و آشتی و پرچمدار مهرورزی و نوع‌دوستی است. امید آنست که بشر امروز، به ویژه پیروان تمام ادیان آسمانی، با استعانت از آموزه‌های رفیع انبیاء الهی و با تمسک به راه و رسم آنان بتوانند مسیر تعالی و کمال انسانی را طی نمایند.

رئیس جمهور در بخش پایانی پیام خود به سران کشورهای جهان، سالی توأم با سلامتی و بهروزی برای ملت ها و دولتهای آنان مسالت کرده است.

نظر شما