ترامپ:

انتخابات افغانستان امن‌تر از آمریکا است

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۰۰۲۲
انتخابات افغانستان امن‌تر از آمریکا است
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را متقلبانه خواند و گفت امنیت انتخابات افغانستان هم بیشتر از این انتخابات بود.

به گزارش برنا، دونالد ترامپ روز شنبه در یادداشت‌های توئیتری خود که همگی از سوی توئیتر علامت‌دار شده‌اند، نوشت: وزارت دادگستری و اف بی آی هیچ کاری برای آرای تقلبی انتخابات ۲۰۲۰ که بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ کشور، با وجود شواهد شگرف است، انجام ندادند.

وی افزود: آنها باید شرمسار باشند. تاریخ به یاد خواهد داشت. هرگز رها نمی‌کنم. همه را در ششم ژانویه در واشنگتن دی سی می‌بینم.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: گزارش دورهام کدام گوری است؟ آنها از ستاد انتخاباتی من با تبانی روسیه ودیگران، جاسوسی کردند و آن را گرفتند.

ویلیام بار وزیر مستعفی ترامپ در ماه اکتبر به طور محرمانه «جان دورهام» دادستان ایالت کنتیکت را در ۲۷ اکتبر به عنوان بازرس ویژه برگزید تا درباره عوامل اصلی پرونده تبانی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ تحقیق کند.

وی در این باره گفت: پیش از انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم گرفتم آقای دورهام را به عنوان بازرس ویژه تعیین کنم تا به او و تیمش اطمینان حاصل کنم که می‌توانند بدون توجه به نتیجه انتخابات، کار خود را به اتمام برسانند.

به موجب دستورالعمل صادر شده از وزیر دادگستری وقت، دورهام مجاز است در مورد اینکه آیا مقام‌های فدرال، کارمند یا هر شخص یا موجود دیگری قانون را در ارتباط با اطلاعات، ضد اطلاعات یا فعالیت‌های اجرای قانون در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2016 ، نقض کرده باشد، تحقیق کند.

ترامپ ادامه داد: گزارش هوروویتز را درباره کومی و مک‌کیب بخوانید. حتی رسانه جعلی همچون نیویورک‌تایمز آن را «بد» دانست. آنها همه اینها را امتحان کردند و شکست خوردند، از این رو اکنون می‌کوشند انتخابات را بدزدند!

رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از این یادداشت‌های توئیتری ناامیدی خود را از دیوان عالی آمریکا اینگونه نشان داد که «دیوان‌عالی در قبال تقلب انتخاباتی که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ رخ داد، به طور کامل بی‌عمل و ضعیف بود».

ترامپ مدعی شد: ما کاملا اثبات کردیم اما آنها نمی‌خواهند ببینند- آنها می‌گویند وارد نیست. اگر ما انتخابات‌های تقلبی داشته باشیم، کشور نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: یک سرباز جوانی که در افغانستان فعالیت دارد به من گفت انتخابات افغانستان بسیار بیشتر از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا با امنیت برگزار شد.

نامزد بازنده جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اظهار کرد: انتخابات ما با میلیون‌ها میلیون برگه رای فاسد پستی، انتخابات کشور جهان سومی بود.

ترامپ، رقیب خود جو بایدن را «رئیس جمهوری جعلی» خواند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز