وزیر اطلاعات در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

امنیت روانی و اقتصادی، انگیزه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی قشم را افزایش می‌دهد

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۰۵۶۵
امنیت روانی و اقتصادی، انگیزه سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی قشم را افزایش می‌دهد
وزیر اطلاعات در دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با وی بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد فضای امن روانی برای رونق فعالیت‌های اقتصادی و حراست مرزهای بین‌المللی تاکید کرد.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در دیدار با حمیدرضا مؤمنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را مثبت دانست.

وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید، ایجاد امنیت اجتماعی، ایجاد امنیت روانی و امنیت اقتصادی را مهم‌ترین عامل برای حضور فعالانه سرمایه‌گذاران قشم دانست و تاکید کرد؛ وزارت اطلاعات با همه توان خود از امنیت سرمایه‌گذاران منطقه آزاد قشم حمایت می‌کند.

براساس این گزارش، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و گردشگری را از مهم‌ترین عوامل کمک کننده به شکوفایی اقتصادی منطقه و اعتلای اقتصاد کشور دانست.

حمیدرضا مؤمنی همچنین با قدردانی از زحمات کشیده شده در راستای برقراری امنیت و حراست از مرزهای جزیره، اعلام کرد که برقراری امنیت پایدار عامل مهمی در جذب بیشتر سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین گردشگران در جزیره قشم است.

وی در ادامه همراهی و هماهنگی خوب شکل گرفته میان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با سازمان منطقه آزاد قشم را یکی از عوامل تاثیرگذار در جهت بالا بردن امنیت جزیره دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تاکید کرد که با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف اجتماعی می‌توان اعتماد مردم، سرمایه‌گذاران و گردشگران را بیشتر از گذشته تقویت کرد.

مؤمنی در پایان خاطرنشان کرد؛ قشم به عنوان یک جزیره مهم و استراتژیک ظرفیت‌های مهمی در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری دارد که با برقراری امنیت پایدار، می‌توانیم شاهد رونق بخش‌های مختلف در آن باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز