وزیر اطلاعات:

سربازان گمنام ‌امام زمان (عج) در انجام وظایف لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۱۵۶۵
سربازان گمنام ‌امام زمان (عج) در انجام وظایف لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت ۹ دی تاکید کرد: به هموطنان اطمینان می‌دهم که سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، تحت توجهات و الطاف خفیه الهی در انجام وظایف خطیر خویش لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

به گزارش برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در متن پیام سید محمود علوی به مناسبت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت آمده است: ملت سربلند ایران اسلامی در لبیک به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حماسه ماندگاری را در ۹ دی ۱۳۸۸ رقم زد و برگ زرینی بر تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی افزود و توطئه‌های دشمنان را با بصیرتی مثال زدنی خنثی و امید بدخواهان را به یاس مبدل کرد.

در ادامه پیام وزیر اطلاعات آمده است: اینک در شرایطی این روز تاریخی را پاس می‌داریم که با ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان غیورش بدست رژیم تروریستی آمریکای جهانخوار و شهادت دکتر حاج محسن فخری زاده توسط رژیم جعلی اسرائیل غاصب، مظلومانه در آتش کین آن جنایت پیشگان، سوختند و سرافرازانه به لقاء حق پیوستند.

علوی در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، روز ملّی و غرور آفرین نهم دی را به محضرعظیم الشأن ولی امرمسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) و مردم غیور و ولایتمدار صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.

وزیر اطلاعات در این پیام تاکید کرد: به هموطنان خداجوی میهن عزیزمان اطمینان می‌دهم که سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، تحت توجهات و الطاف خفیه الهی در انجام وظایف خطیر خویش لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و در حفظ و حراست از امنیت پایدار این نظام مقدس منتسب به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، دستاوردهای امام راحل (رضوان الله تعالی) و شهدای والامقام از هیچ کوشش و جانفشانی، دریغ نخواهند کرد. 

نظر شما