امیرعبداللهیان:

سازش سعودی با صهیونیست‌ها موجب ناامنی عربستان می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۷:۳۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۲۰۷۷
سازش سعودی با صهیونیست‌ها موجب ناامنی عربستان می‌شود
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل روز سه شنبه در گفت ‌و گو با شبکه المیادین لبنان بیان کرد: سیاست سازش و نزدیکی عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی تنها موجب ناامن شدن این کشور می‌شود.

به گزارش برنا به نقل از المیادین، «حسین امیرعبداللهیان»  گفت: با وجود نقش عربستان در حمایت از تروریسم تکفیری در منطقه، شهید سپهبد قاسم سلیمانی نگران تجزیه آن بود.

وی افزود: از اینکه برخی کشورها برای توسعه روابط خود با رژیم صهیونیستی شتاب می‌کنند و کشورهای مسلمان را در زمره دشمنان قرار می‌دهند، ابراز تأسف می‌کنیم.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: جنگ علیه یمن، یک جنگ آمریکایی-صهیونیستی بوده و دولت سعودی بازیچه دست آنها است.

سخنگوی ستاد ملی گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی همچنین اظهار داشت: نقش شهید سلیمانی برای کمک به برقراری امنیت در منطقه بسیار بزرگ بود.

امیرعبداللهیان ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی اقدام به تجهیز و آموزش نیروهای مقاومت می‌کرد و این اقدام راهبردی ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی در کنار خصوصیت‌های نظامی که داشت، دارای شم دیپلماتیک ویژه‌ای بود. او فرد شجاعی بود که هیچ وقت خسته نشد و در کاری که انجام می‌داد بسیار جدی بود.

بالگردهای آمریکایی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی با حمله موشکی به ۲ خودروی حامل سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و تَنی چند از اعضای الحشد الشعبی در اطراف فرودگاه بغداد، آنان را به شهادت رساندند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز