فرماندهی عملیات مشترک عراق:

بغداد امن و خطری آن را تهدید نمی‌کند

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۳۲۹۷
بغداد امن و خطری آن را تهدید نمی‌کند
فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق روز جمعه علل استقرار گسترده امنیتی در شهر بغداد را تشریح و تاکید کرد که این شهر امن بوده و خطری آن را تهدید نمی کند.

به گزارش برنا، به نقل از رسانه های عراقی، سرلشکر «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق تصریح کرد: استقرار امنیتی در بغداد اقدامی پیشگیرانه بویژه با آغاز سال جدید میلادی در سایه چالش های تروریسم و سلاح بی ضابطه و کرونا است و بسیار طبیعی است که چنین استقراری وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد که خطری امنیتی برای بغداد وجود ندارد و استقرار نیروهای امنیتی پیامی برای هرکسی است که فکر می کند بغداد نا امن است.

سرلشکر الخفاجی گفت: امکانات نیروهای امنیتی و توانمندی های آنها ثابت کرده که بغداد از امنیت برخوردار است.

وی تصریح کرد: فرماندهی عملیات مشترک اطلاعاتی دارد که نشان می دهد، تروریست ها در تلاش برای نفوذهایی هستند اما قادر به این کار نیستند.

این مقام ارشد نظامی عراق گفت: فرماندهی عملیات مشترک به استقرار نیرو و افزایش شمار آنها در مناطقی که تشخیص داده از آنجا راکت شلیک می شود، اقدام کرده است و تلاش های اطلاعاتی و نظارت هوایی و پست های مراقبت افزایش یافته و دستگاهها و تجهیزات جدیدی وارد شده است.

برخی رسانه های سعودی، اماراتی و آمریکایی در چند روز اخیر همزمان در کنار برخی رسانه های داخلی وابسته به آنها تلاش کرده اند تا فضای بغداد را بسیار نا امن جلوه دهند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز