با حضور سفیر کشورمان؛

کمکهای اعضای نمایندگی و ایرانیان مقیم در مناطق زلزله زده کرواسی توزیع شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۱۴۰۵۷
کمکهای اعضای نمایندگی و ایرانیان مقیم در مناطق زلزله زده کرواسی توزیع شد
با حضور سفیر کشورمان کمکهای اعضای نمایندگی و ایرانیان مقیم در مناطق زلزله زده کرواسی توزیع شد.

به گزارش برنا، با حضور سفیر کشورمان در مناطق زلزله زده شهرهای سیساک و پترینیا کرواسی؛ کمکهای کارکنان نمایندگی کشورمان در زاگرب و همچنین ایرانیان مقیم کرواسی تحویل مرکز امداد رسانی شد تا میان خانواده های زلزله زده توزیع شود.

این کمکها شامل انواع مواد غذایی کنسروی، برنج، ماکارونی، روغن، شیر، آب معدنی، شکر، لوازم بهداشتی شخصی و مواد شوینده بود که از طریق انجمن ایران دوستان کرواسی و با هماهنگی مرکز اسلامی زاگرب و بر اساس لیست لوازم مورد نیاز زلزله زدگان جمع آوری شد.

پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی ضمن بازدید از سطح شهرهای سیساک و پترینیا، با مردم و شهردار این شهرها، و همچنین مدیران و اعضای جامعه اسلامی گفتگو و در جریان آخرین وضعیت خسارات و اقدامات امدادی قرار گرفت.

در این بازدید که دکتر ابتهاج نوابی مدیر انجمن ایران دوستان کرواسی نیز به نمایندگی از ایرانیان مقیم حضور داشت؛ سفیر کشورمان مراتب همدردی ملت و دولت ایران را به مسئولین و مردم این شهرها ابلاغ کرد.

اسماعیلی در این دیدارها با اشاره به اینکه مردم شهر سیساک در جریان زلزله ۱۷ سال پیش شهر بم بیشترین کمکهای را از کرواسی به ایران ارسال کردند؛ اقدام ایرانیان مقیم کرواسی را وظیفه ای انسانی و پاسخ به محبت و نوعدوستی مردم کرواسی دانست.

جوانان شهرهای سیساک و پترینیا با انرژی و انگیزه فراوان، سازماندهی و توزیع سریع اقلام کمکی میان آسیب دیدگان را بر عهده دارند.

مطابق گفته شهردار سیساک، فقط ۳۸۰۰ خانه در این شهر تخریب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز