برگزاری راهپیمایی پرشور در شمال یمن با عنوان «وفاداری به خون شهدا»

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۴۴۴۵
برگزاری راهپیمایی پرشور در شمال یمن با عنوان «وفاداری به خون شهدا»
صدها هزار یمنی امروز (یک شنبه) همزمان با راهپیمایی میلیونی بغداد، با تجمع در استان صعده واقع در شمال این کشور، راهپیمایی پرشوری با عنوان «وفاداری به خون شهدا» برگزار کردند.

به گزارش برنا از وبگاه انصارالله، یمنی‌ها صبح امروز برای حضور گسترده در راهپیمایی «وفاداری به خون شهدا»، از اقصی نقاط مختلف شمال این کشور وارد استان صعده شدند.

راهپیمایان یمنی در حالی که تصاویر شهدای مقاومت را در دست داشتند، شعارهایی علیه استکبار جهانی سر داده و ادامه حملات ائتلاف سعودی-آمریکایی به یمن را محکوم کردند.

تصاویر منتشر شده از برگزاری این راهپیمایی نشان می‌دهد که راهپیمایان یمنی تصاویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران را با خود حمل می‌کردند.

بنا به این گزارش، در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت سالانه شهدای یمن قرائت شد.

در این بیانیه آمده که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و همپیمانان آنها، دشمنان ملت یمن هستند، لذا یمنی‌ها با توجه به واقعیت کنونی که در آن قرار دارند، باید همانند شهدا، تحرکات و رفتارهای ایمانی و قرآنی داشته باشند.   

در این بیانیه همچنین آمده است: ما مراسم یابود شهدا را هر ساله برگزار می‌کنیم؛ چراکه شهدا هر لحظه از ما یاد می‌کنند. آنها به همرزمانشان وفادارند و این یک درس وفاداری است که ما از مکتب آنها یاد می‌گیریم.     

 عربستان به همراه امارات متحده عربی و برخی کشورهای دیگر عربی در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل ائتلاف به اصطلاح عربی- آمریکایی، تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کردند. طی این مدت شش ساله جنگ ائتلاف سعودی، هزاران نفر از مردم یمن از جمله صدها زن و کودک شهید و یا مجروح شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز