مردم به خانه رئیس مجلس حمله کردند!+ عکس

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۲۳:۳۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۴۷۴۸
مردم به خانه رئیس مجلس حمله کردند!+ عکس
معترضان به عدم تصویب طرح ارسال کمک‌های مالی برای شهروندان جهت مقابله با تبعات بحران شیوع کرونا یک سر بریده خوک را به نشانه اعتراض در مقابل منزل نانسی پلوسی رها کردند.

به گزارش برنا؛ شخص یا اشخاصی ناشناس روز شنبه به منزل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، نانسی پلوسی در شهر سانفرانسیسکو آسیب رساندند و یک سر بریده خوک را مقابل درب خانه‌اش رها کردند.

بنا به گزارش‌ رسانه های آمریکایی بر روی در و دیوار منزل نانسی پلوسی نیز رنگ قرمز پاشیده شده بود. مهاجم یا مهاجمان همچنین بر روی درب پارکینگ منزل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شعارهایی اعتراض آمیز همچون «دو هزار دلار» و «ما همه (آن پول) را می خواهیم» نوشتند.

به نظر می رسد حمله به منزل پلوسی در اعتراض به عدم تصویب طرح ارسال چک‌های دو هزار دلاری برای شهروندان همزمان با بحران شیوع کرونا و پیامدهای اقتصادی آن صورت گرفته است.

این در حالی است که حمله مشابهی نیز به منزل رهبر اکثریت جمهوریخواه و نماینده ایالت کنتاکی در مجلس سنا، میچ مک کانل در شهر لوئیویل در ایالت کنتاکی انجام شد. بر روی در و پنجره منزل وی شعارهایی همچون «پول من کجاست؟» و «میچ فقرا را می کشد» نوشته شده بود.

پلیس سانفرانسیسکو و لوئیویل تحقیق درباره این حوادث را آغاز کرده اند.

حمله به منزل پلوسی و مک کانل در حالی صورت گرفت که کنگره آمریکا طرح 900 میلیارد دلاری محرک اقتصادی برای مقابله با تبعات بحران شیوع کرونا را تصویب کرده است. مجلس نمایندگان به ریاست نانسی پلوسی با اختصاص کمک های دو هزار دلاری به شهروندان موافقت کرده بود اما اکثریت جمهوریخواه در مجلس سنا با ارسال چک های دو هزار دلاری برای شهروندان مخالفت کرد.

 

zWhpzskxOwol

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز