اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۱۵۸۵۱
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

دکتر روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی:

هیچ سرمایه‌گذاری که به طور قانونی فعالیت می‌کند، نباید احساس ناامنی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کند/ سیاه‌نمایی و عملیات روانی تخریبی در بخش اقتصاد با هدف دلسردی است

رئیس جمهور با اشاره به عوامل سیاسی و اجتماعی در امنیت سرمایه گذاری گفت: پیامی که از مجموعه سیاست های کشور به سرمایه گذار منعکس می شود باید پیام واحد و حمایت از سرمایه گذاری باشد.


///

نماینده پیشین مجلس:

رد صلاحیت زنان در انتخابات ریاست جمهوری به نفع نظام نیست/ باید سریعا شورای نگهبان تفسیر خود را از رجل سیاسی بیان کند

نماینده پیشین مجلس گفت: اگر به فرض ‌دستجردی برای ریاست جمهوری ثبت نام کند و شورای نگهبان او را رد کند این به نفع نظام نیست. بهتر است که شورای نگهبان تفسیر رجل سیاسی را بیان کند.


///

وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران:

بخش اعظم دخیل در ترور شهید فخری زاده رژیم تبهکار صهیونیست است/ پیگیری برای شناسایی عاملان ترور شهید فخری زاده ادامه دارد

وزیر اطلاعات در خصوص ترور شهید فخری زاده و شناسایی عاملان آن عنوان کرد: قاتلانی که به عنوان مباشران در قتل می‌شناسیم، جزء کوچکی از قضیه هستند و جزء بزرگ قضیه، رژیم تبهکار صهیونیست و اشغال‌گر قدس است.


///

سخنگوی قوه قضاییه خبر داد؛

محکومیت شش نفر از همدستان روح الله زم/ پرونده هواپیمای اوکراینی به دادگاه تا پایان ماه ارسال می شود/ برای بازگشت اموال خارج از کشور بابک زنجانی، توفیق قابل توجهی نداشتیم

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به پرونده هواپیمای اکراینی گفت: حقیقات این پرونده تکمیل شده و تا پایان ماه جاری از دادسرای نظامی به دادگاه ارسال می شود.


///

سخنگوی دولت:

اصرار بر رفع تحریم نشانه استیصال نیست/ ایران گروگانگیر نیست اگر کسی گروگانگیر باشد، آن دولت کره است/ عده ای در امریکا علاقه مند به ماجراجویی هستند، شواهد هم داریم/ در خرید واکسن کرونا، رنگ پرچم ملاک نیست

سخنگوی دولت گفت: دوقطبی سازی واکسن نمی تواند هدفی جز پراکنده کردن بذر ناامیدی داشته باشد.


///

یک کارشناس مسائل خاورمیانه:

عربستان سیاست های خود را در قبال کشورهای عربی تغییر می دهد/ قطر دنبال فرصتی بود تا روابط خود با عربستان را بهبود ببخشد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: با توجه به تحولاتی که اتفاق افتاده به نظر می رسد عربستان علاقه مند است که سیاست های خود را در مورد همسایگانش و قطر تغییر بدهد.


///

رئیس سازمان انرژی اتمی:

برای تولید یک هزار ماشین IR۶ با دستور رئیس جمهور تامین اعتبار شد/ در حال نصب یک هزار سانتریفیوژ IR2m هستیم

رئیس سازمان انرژی اتمی از نامگذاری راکتور تحقیقاتی تهران به نام شهید فخری زاده خبر داد و گفت: در حال حاضر در حال نصب یک هزار سانتریفیوژ IR2m هستیم و ساخت سانتریفیوژهای IR6 را نیز آغاز کرده‌ایم.


///

وزیر دفاع:

آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هزاران و صدها بمب هسته‌ای دارند

وزیر دفاع با بیان اینکه یکی از مهمترین تهدیدات در سطح دنیا تهدیداتی از نوع هسته‌ای است، گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هزاران و صدها بمب هسته‌ای را در اختیار دارند و تهدیدی برای امنیت مردم جهان محسوب می‌شوند.


///

ششمین کنگره سراسری حزب اتحاد 18 دی برگزار می‌شود

رییس کمیته برگزاری ششمین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی از برگزاری ششمین کنگره سالیانه این حزب در روز پنج شنبه هجدهم دی ماه خبر داد.


///

تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش آغاز شد

نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صدها فروند پهپاد از نیروهای چهارگانه ارتش صبح امروز در منطقه عمومی سمنان آغاز شد.


///

واکنش وزیر خارجه کره جنوبی به توقیف نفتکش کشورش در آب‌های تنگه هرمز

وزیر امور خارجه کره جنوبی به توقیف یک نفتکش کشورش در آب های تنگه هرمز از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران واکنش نشان داد.


///

مشاور سیاسی پیشین رییس‌جمهوری:

آنهایی که دغدغه‌ کشور دارند چگونه مسوولیت ناامنی در عرصه‌ سیاست خارجی را پذیرا می‌شوند

مشاور سیاسی پیشین رییس‌جمهوری در توییتر خود نوشت: ‌آنان که دغدغه‌ کشور دارند چگونه مسوولیت ناامنی در عرصه‌ سیاست خارجی را پذیرا می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز