جزییات جلسه پر حاشیه کنگره و سخنرانی اعضا

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۶۷۲۶
جزییات جلسه پر حاشیه کنگره و سخنرانی اعضا
مک کانل در مقابل مایک پنس سخنرانی تندی علیه ترامپ و ادعاهایش کرد و با یادآوری انتقاداتی که جمهوری‌خواهان نسبت به دموکرات‌ها و اعتراض‌های آنان به نتیجه انتخابات مطرح کرده بودند، خواستار دوری جستن از اتخاذ استاندارد دوگانه شد.

به گزارش برنا، مک کانل در مقابل مایک پنس سخنرانی تندی علیه ترامپ و ادعاهایش کرد و با یادآوری انتقاداتی که جمهوری‌خواهان نسبت به دموکرات‌ها و اعتراض‌های آنان به نتیجه انتخابات مطرح کرده بودند، خواستار دوری جستن از اتخاذ استاندارد دوگانه شد.

او گفت طرح ادعای تقلب دموکراسی را به خطر می‌اندازد.

در ادامه چاک شومر با اشاره به عدم وجود هیچ مستندی پیرامون تقلب در انتخابات گفت که ده‌ها ها تلاش جمهوری‌خواهان برای برگرداندن نتایج انتخابات در دادگاه شکست خورده است. شومر تاکید کرد سرنوشت انتخابات را باید مردم تعیین کنند، نه کنگره!

او هشدار داد جمهوری‌خواهان با اعتراضشان حزب خود و کشورشان را شرمنده می‌کنند.

امی کلوباچار سناتور دموکرات اعتراف مقامات جمهوری‌خواه نظیر ویلیام بار در خصوص عدم وجود شواهد و مستنداتی در توجیه وقوع تقلب در انتخابات را لیست کرده، اقدامات جمهوری‌خواهان از جمله سناتور تد کروز را اقدامی علیه دموکراسی خوانده و گفت بایدن بیش از هر رئیس جمهوری از جمله ترامپ رای آورده و رای مردم باید محترم شمرده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز