شعبان:

شهادت سلیمانی و ابومهدی المهندس چراغی برای نسل‌هاست

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۷۱۱۳
شهادت سلیمانی و ابومهدی المهندس چراغی برای نسل‌هاست
شعبان گفت: شهادت سلیمانی و المهندس چراغی برای نسل هاست و این همان چیزی است که دشمنان از آن می‌ترسند و دوستان به آن چشم امید دارند.

به گزارش برنا، شعبان گفت: شهادت سلیمانی و المهندس چراغی برای نسل هاست و این همان چیزی است که دشمنان از آن می‌ترسند و دوستان به آن چشم امید دارند.

وی افزود: ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس با هدف ضربه زدن به مقاومتی بود که آن سردار، علیه اشغالگری به راه انداخت. پذیرفتن میراث شهید سلیمانی و پیمودن راه مقاومت باعث می‌شود رویکرد وی حتی پس از او نیز پایدار باشد.

نماینده اسد اضافه کرد: شهید سلیمانی یک مبارز راه آزادی بود که در جستجوی عدالت برای بشریت بود. فروتنی شهید سلیمانی مانع اندیشه راهبردی او در برابر دشمنان منطقه نشد.

این مقام سوری تأکید کرد: شهید سلیمانی با دفاع از ایران، سوریه، لبنان، عراق و یمن مفهوم راستینی از مقاومت در برابر استعمار را شکل داد. شهیدان سلیمانی و المهندس اقداماتی صورت دادند که عمیقاً روش‌های تهاجمی آمریکا را هدف قرار می‌داد.

شعبان گفت: دستاورد شهیدانی همچون سلیمانی و المهندس، اندیشه ای راهبردی بود که استراتژی دشمن را نابود کرد. اقدامات این شهدا ذهن صهیونیست ها را درگیر کرده بود.

وی افزود: به آغوش کشیدن ارث شهید سلیمانی و ادامه راه مقاومت باعث می‌شود که راه و روش شهید سلیمانی ادامه داشته باشد.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز