اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۹:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۱۷۷۵۸
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

دکتر روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

وزارت بهداشت واکسن آزمایشی خارجی را نپذیرفت/ در مناطق آبی، همه کسب و کارها فعالیت خود را انجام خواهند داد/ سند واکسیناسون 60 میلیون نفر در 4 فاز با اولویت های مشخص تهیه و تدوین شده است

رئیس جمهور پرهیز از دورهمی ها و اجتماعات و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی را در روند مبارزه با بیماری کرونا در کشور، همچنان ضروری دانست و با ابراز خرسندی از کاهش 80 درصدی آمار بستری ها و 70 درصدی آمار فوتی ها تصریح کرد که به جمع وضعیت سه گانه قرمز، نارنجی و زرد، وضعیت آبی نیز اضافه شده که در چارچوب آن، در این مناطق همه کسب و کارها فعالیت خود را انجام خواهند داد.


///

معاون اول رییس جمهور:

آیت‌الله هاشمی حق بزرگی بر گردن کشور دارد/ بنزین و گازوییل مصرفی کشور برخوردار از بالاترین استاندارد‌های دنیاست/ هیچ‌ یک از نیروگاه‌های اطراف از سوخت مازوت استفاده نمی‌کنند

معاون اول رئیس جمهور گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی حق بزرگی بر گردن کشور به خاطر اجرای طرح‌های بزرگی مثل مترو تهران دارد.


///

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم:

آخرین مانور سیاسی دوران ترامپ انجام شد/ ترامپ و نتانیاهو شیشه عمر یکدیگر هستند/ جلسات شورای همکاری خلیج فارس با فشار آمریکایی‌ها برگزار می‌شود/ احتمال فروپاشی اسرائیل وجود دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: جلسات شورای همکاری خلیج فارس با فشار آمریکایی ها و پا درمیانی اسرائیلی ها تشکیل می شود.


///

واکنش ایران به قتل عام یازده تن از کارگران معدن در ایالت بلوچستان پاکستان

سخنگوی وزارت امور خارجه قتل عام یازده تن از کارگران معدن در ایالت بلوچستان پاکستان توسط گروه تروریستی داعش را محکوم کرد.


///

کارشناس مسائل آمریکا:

لکه و خاطره سیاه برای آمریکایی‌ها باقی ماند/ دموکراسی ترامپ را در جای خود نشاند/ ترامپ به اجبار جامعه را به آشتی دعوت کرد

کارشناس مسائل آمریکا گفت: ترامپ در سخنرانی توبه‌گونه‌اش که نوشته شخصی‌اش نبود بلکه به او داده بودند که به اجبار بخواند، جامعه را به آشتی دعوت کرد و از رفتارها و شورش‌هایی که خودش مقصر بود به عنوان اقداماتی زشت و ضددموکراسی نام برد.


///

موفقیت عملیات تست گرم لیزر پرتوان kw ۱۰/ ایران در زمره 5 کشور سازنده لیزر پرتوان در جهان

متخصصان و دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در مرکز علوم‌وفنون لیزر ایران موفق شدند دستاوردی ارزشمند در حوزه لیزرهای پرتوان کسب کنند.


///

معاون پارلمانی رییس جمهور:

نمایندگان نمی‌توانند آیین نامه دولت را ابطال کنند/ رییس مجلس این حق را دارد که مصوبات دولت را با قانون تطبیق دهد/ رییس و هیأت رییسه مجلس در استیضاح وزیر اقتصاد کمک خواهند کرد

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: رییس مجلس شورای اسلامی به موجب قانون اساسی این حق را دارد که مصوبات دولت را با قانون تطبیق دهد و اگر در مواردی مغایرتی وجود دارد می تواند آن را اعلام کند.


///

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

رییسی به پرونده های اسیدپاشی اصفهان رسیدگی کند/ برخی مجرمین از عناوین مقدس یا سپر سیاسی استفاده می‌کنند/ چرا به پرونده‌های اسیدپاشی رسیدگی نمی‌شود؟

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متأسفانه مواردی در زمینه اسید پاشی در کشور وجود دارد که مورد پیگرد قضایی لازم بعد اتفاق جرم قرار نمی‌گیرد.


///

معاون اول رییس جمهور:

شرایط برای واردات اتوبوس فراهم شده است

معاون اول رییس جمهور در پایان بازدید و افتتاح از چند طرح عمرانی شهرداری تهران در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص کمک دولت به حمل و نقل عمومی تهران گفت: دولت یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت در اختیار شهرداری تهران به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده است.


///

اشک‌های فرزندان آیت‌الله هاشمی در فراق پدر/ ببینید

مراسم چهارمین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، پنجشنبه‌ شب در کنار آرامگاه او در حرم امام خمینی‌ (ره) برگزار شد.


///

یادداشت؛

گفت وگوهای بزرگ اجتماعی برای فرصت‌های امروز

علی ربیعی/ دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز