معافیت واردات تبلت‌های اهدایی خیران از پرداخت سود بررسی می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۷۸۲۳
معافیت واردات تبلت‌های اهدایی خیران از پرداخت سود بررسی می‌شود
معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری درخواست معافیت واردات تبلت‌های اهدایی ایرانیان ساکن کانادا از پرداخت سود بازرگانی را به کمیسیون اقتصاد هیات دولت ارائه کرده است.

به گزارش برنا، درپی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سراسری مدارس کشور، ارائه آموزش به دانش‌آموزان در فضای مجازی درحال حاضر از طریق شبکه آموزشی دانش‌آموزی (شاد) صورت می‌پذیرد.

براساس بررسی‌های انجام شده، تعداد بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل فقر مالی خانواده و عدم توانایی خرید تبلت، متاسفانه از آموزش بازمانده‌اند.

در همین راستا موسسه خیریه مهرگیتی، تهیه و تامین یک هزار دستگاه از طریق واردات تبلت‌های اهدایی خیران ایرانی مستقر در کانادا را تعهد و تقبل کرده است.

بنابراین به منظور ترغیب و تشویق برای مشارکت هرچه بیشتر در این امر مهم و جلوگیری از قطع ارتباط تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق روستایی و محروم، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری درخواست کرده تا مجوز لازم جهت ورود یک هزار دستگاه رایانه دستی (تبلت دانش‌آموزی) اهدایی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان و ایتام بی‌بضاعت مناطق محروم کشور از آموزش مجازی، بدون پرداخت سود بازرگانی و پس از هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش صادر شود.

برهمین اساس، درخواست فوق مراحل بررسی خود را در کمیسیون اقتصاد هیات دولت طی می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز