رییس دفتر رییس‌جمهوری:

درخواست یک شهروند روستایی اهل خراسان جنوبی به نتیجه رسید

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۸۳۵۸
درخواست یک شهروند روستایی اهل خراسان جنوبی به نتیجه رسید
رییس دفتر رییس‌جمهوری با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از پیگیری و به نتیجه رساندن درخواست یک شهروند روستایی اهل استان خراسان جنوبی از سوی وزارت ارتباطات خبر داد.

به گزارش برنا، محمود واعظی روز یکشنبه با انتشار تصویری از زیرسازی نصب دکل تلفن همراه روستای نوقند در استان خراسان جنوبی، نوشت: توسعه ارتباطات در دولت تدبیر و امید، چه در زمانی که بنده مسوولیت داشتم و چه در دولت دوازدهم که آذری جهرمی عهده‌دار مسئولیت شد، جزو راهبردهای اصلی دولت بوده است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری افزود: اهمیت این راهبرد و فواید آن، در ایام کرونا خیلی خوب به چشم آمد. تصویری که می‌بینید مربوط به آماده‌سازی زیرساخت نصب دکل تقویت اینترنت همراه در روستای نوقند در استان خراسان جنوبی است.

واعظی عنوان کرد: چندی پیش یکی از ساکنان این روستا به نمایندگی از اهالی منطقه، در شبکه اینستاگرام، از من نسبت به تقویت آنتن‌دهی اینترنت همراه درخواست کمک کرد و من این مساله را به وزیر ارتباطات منتقل کردم. خوشبختانه همان مخاطب، حالا با ارسال این دو تصویر اعلام کرده که مقدمات تقویت اینترنت همراه نوقند و روستاهای حومه در حال انجام و نسبت به حقیر و وزیر جوان ابراز لطف و محبت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود ازدیاد مشغله‌ها و کارهای مختلف، معمولا سعی می‌کنم پیام‌های مردم را در شبکه‌های اجتماعی که در آن حضور دارم، بخوانم. درخواست‌های متعددی مطرح می‌شود که بعضا از توان من خارج است و شرمنده می‌شوم، اما درخواست‌هایی را که قابل تحقق هستند، حتما پیگیری می‌کنم.

رییس دفتر رییس‌جمهوری تصریح کرد: نوقند سومین روستایی است که پس از درخواست مخاطبان صفحه اینستاگرام از بنده و مساعدت وزیر ارتباطات، صاحب اینترنت پرسرعت همراه می‌شود. توسعه و تسهیل ارتباطات روستایی البته جزء برنامه‌های محوری دولت است و در این زمینه کارنامه وزارت ارتباطات درخشان بوده است. با این همه ولی هنوز هستند روستاهایی که مشکلاتی از این قبیل دارند و امیدواریم تا پایان دولت، تعداد آنها به حداقل برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز