سایت وزارت خارجه آمریکا: دوره دونالدترامپ امروز به پایان رسید!

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۹۲۵۹
سایت وزارت خارجه آمریکا: دوره دونالدترامپ امروز به پایان رسید!
سایت وزارت خارجه آمریکا با انتشار مطلبی مدعی شد دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ امروز به پایان خود رسید.

به گزارش گروه سیاسی برنا به نقل از ایندیپندنت، پایگاه وزارت خارجه آمریکا با درج مطلبی مدعی شد دوره دونالد ترامپ امروز به پایان خود رسیده است.

طبق اعلام ایندیپندنت، بیوگرافی دونالد ترامپ در صفحه وزارت خارجه آمریکا امروز نوشت دوره ریاست جمهوری ترامپ همزمان با یازدهم ژانویه ۲۰۲۰ به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، صفحه وب سایت وزارت خارجه آمریکا دست کم دو بار به فاصله کمتر از نیم ساعت ویرایش شده و در هر دو بار خبر از به پایان رسیدن دوره ترامپ در تاریخ ۱۱ ژانویه (روز دوشنبه) داده است.

سایت وزارت خارجه آمریکا: دوره ترامپ امروز به پایان رسید!

ایندیپندنت همچنین گفته در تماس با کاخ سفید، آن‌ها این روزنامه را به وزارت خارجه ارجاع داده اند و حال این رسانه منتظر پاسخ وزارت خارجه در این خصوص است.

پس از اعلام این خبر در رسانه‌های جهانی، صفحه مورد نظر در سایت وزارت خارجه آمریکا از دسترس خارج شد. همچنین لینکی که در خصوص بیوگرافی ترامپ بود، از صفحه بیوگرافی‌های وزارت خارجه آمریکا پاک شده است. برخی منابع خبری از احتمال هک شدن سایت وزارت خارجه آمریکا خبر می‌دهند. پایگاه خبری بازفید آمریکا به نقل از برخی منابع ناشناس مدعی شده یک کارمند ناراضی در پشت این اقدام بوده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

نظر شما