وزیر دادگستری:

برای معیشت مردم باید با تمام قوا وارد معرکه شویم/ عده ای فقط به دنبال زیر سوال بردن دولت هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۰۳۸۴
برای معیشت مردم باید با تمام قوا وارد معرکه شویم/ عده ای فقط به دنبال زیر سوال بردن دولت هستند
وزیر دادگستری گفت: مشکلات امروز به‌طور قطع و یقین ریشه در تحریم‌های ظالمانه دارد که در سطح بی‌سابقه‌ای با هدف ایجاد نارضایتی در بین مردم برنامه‌ریزی شده است و اکنون مطالبه رهبر معظم به صورت قاطع بحث معیشت مردم است و باید با تمام قوا وارد معرکه شویم.

به گزارش برنا، به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سید علیرضا آوایی در دیدا ر با محمدحسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی و محسن عسگری مدیرکل روابط عمومی این سازمان گفت: بسیاری از مسئولان به ویژه سران قوه دلسوزانه و با نیت خیر در صدد حل مشکلات و مطالبات به حق مردم هستند و این موضوع باعث شده مطالبه بیشتری از سازمان تعزیرات حکومتی به وجود آید.

وی ادامه داد: عده ای با در نظر گرفتن شرایط خاص حاکم بر کشور فقط به دنبال زیر سوال بردن دولت هستند، در شرایطی که دولت در مقطعی نرخ تورم را تک رقمی کرده و قیمت دلار را ثابت نگه داشته است.

آوایی اظهار داشت: در اقدامات باید مراقب آبروی مردم باشیم و در عین حال، باید مردم حضور ما را درک کنند و این حضور ملموس باشد زیرا وظیفه ما خدمت است.

وزیر دادگستری در مورد اقدامات رسانه ای گفت: تاکید من بر اطلاع رسانی شفاف و به دور از سیاست زدگی است و حتی اگر بتوانیم با اقداماتمان یک نفر را در شرایط فعلی امیدوار کنیم و مردم بدانند که ما کنار آنها هستیم برای ما با ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: مردم حق دارند و مطالبه آنان بر حق است و حضور ما در رسانه باید بر اساس اخلاق و همراه با تعقل و اندیشه باشد و ما باید از همه ابزارهای موجود استفاده حداکثری کنیم و  با مشاوره و کمک گرفتن از اهل فن و با بروز کردن اطلاعات و ادبیات در رسانه ظهور و بروز داشته باشیم.

وزیر دادگستری افزود: مردم باید ما را در کنار خود ببیند و ما در امر اطلاع رسانی و کلیه امور باید خدا را در نظر بگیریم و توکل ما به او باشد و فقط در راه رضای او قدم برداریم.

نظر شما