یک عضو حزب کارگزاران:

بعید می‌دانم کارگزاران از علی لاریجانی حمایت کند/ حزب کارگزاران قطعا جدا از جریان اصلاح طلب کاندیدایی معرفی نمی‌کند

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۵:۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۰۴۱۸
بعید می‌دانم کارگزاران از علی لاریجانی حمایت کند/ حزب کارگزاران قطعا جدا از جریان اصلاح طلب کاندیدایی معرفی نمی‌کند
یک عضو حزب کارگزاران گفت: شاید لاریجانی با برخی از اعضای کارگزاران ملاقات هایی داشته باشد ولی حزب کارگزاران قطعا جدا از جریان اصلاح طلب کاندیدایی معرفی نمی کند.

«محمود علیزاده طباطبایی»، عضو حزب کارگزاران، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با برخی شائبه هایی مبنی بر دیدار علی لاریجانی با این حزب و اینکه برخی لاریجانی را گزینه کارگزاران می دانند، گفت: شاید لاریجانی با برخی از اعضای کارگزاران ملاقات هایی داشته باشد ولی حزب کارگزاران قطعا جدا از جریان اصلاح طلب کاندیدایی معرفی نمی کند.

او افزود: اگر تصمیم به مشارکت جدی باشد و تصمیم نظام این باشد که مشارکت مردم به صورت گسترده باشد، اصلاح طلبان یک کاندیدا معرفی می کنند و حزب هم با آن موافقت خواهد کرد.

طباطبایی با تاکید بر اینکه اجماع کل جریان اصلاحات اهمیت دارد، اضافه کرد: تا جاییکه من می دانم جریان اصلاحات می‌‌خواهد کاندیدا خود را معرفی کند البته اگر به آنها اجازه بدهند.

او خاطرنشان کرد: لاریجانی اصلاح طلب نیست و او خود را اصلاح طلب نمی داند من هم فکر نمی کنم جریان اصلاحات بخواهد فردی خارج از نیروهای خود، معرفی کند.

این عضو حزب کارگزاران تصریح کرد: امروز تصمیمی در کارگزاران گرفته نشده و چنین موضوعی در شورای مرکزی مطرح نشده است. من بعید می دانم که از او حمایت شود. اصلاح طلبی جمعی تصمیم می گیرد و در این دوره اصلاح طلبی تا اینجا بنا ندارد خارج از طیف خود از کسی حمایت کند. 3

گفتنی است؛ اخیر محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار برنا خبر داده بود که علی لاریجانی گزینه حزب کارگزاران است.

نظر شما
پرونده ویژه