ارتش‌ پاکستان:

انتقام خون قربانیان حمله داعش گرفته می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۰۴۸۵
انتقام خون قربانیان حمله داعش گرفته می‌شود
فرمانده ارتش پاکستان به بازماندگان معدنچیان شیعه که در حمله اخیر داعش کشته شدند، اطمینان داد که انتقام خون آنان گرفته می‌شود و مجازاتی سخت در انتظار عوامل این حمله تروریستی است.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال «قمر جاوید باجوا»روز چهارشنبه با سفر به شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان، با اعضای خانواده‌ معدنچیان شیعه، علما و شخصیت‌های شیعی دیدار و گفت وگو کرد.

وی با ابراز همدردی با بازماندگان حمله تروریستی اخیر داعش گفت: خون شهدا هدر نمی‌رود و مجازات شدید در انتظار عوامل حمله شنیع به معدنچیان است.

ژنرال باجوا تاکید کرد: دشمنان صلح درصدد هرج و مرج در ایالت بلوچستان به عنوان منطقه راهبردی پاکستان هستند اما تلاش‌های مخرب نیروهای متخاصم موفق نخواهد بود.

وی افزود: بلوچستان به خاطر موقعیت راهبردی خود در تمرکز شدید دشمنان پاکستان قرار دارد زیرا ایالت بلوچستان آینده پاکستان است و پیشرفت و شکوفایی آن به مثابه پیشرفت این کشور خواهد بود.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین در دیدار با مقامات ارشد نظامی در ایالت بلوچستان وضعیت امنیت منطقه از جمله مدیریت مرزی این کشور با جمهوری اسلامی ایران و افغانستان را مورد بررسی قرار داد.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله روز یکشنبه ۱۴ دی ماه به گروهی از معدنچیان متعلق به جامعه شیعیان "هزاره" در ایالت بلوچستان پاکستان را که منجر به شهادت ۱۱ نفر از آنان شد، برعهده گرفت.

 

نظر شما