توسط رییس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس؛

۳ طرح صنعتی در منطقه آزاد قشم افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۰۵۶۹
۳ طرح صنعتی در منطقه آزاد قشم افتتاح شد
سه طرح تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد قشم بااعتباری بیش از 710 میلیارد ریال و سرمایه‌گذاری ارزی معادل 500 هزار دلار روز پنجشنبه(25 دی‌ماه) توسط رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این سه طرح با سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی بخش خصوصی و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

در زمان احداث و اجرای این پروژه‌های صنعتی و تولیدی، 57 نفر مشغول به کار بوده اند که در زمان بهره‌برداری تعداد اشتغال به 155 نفر می رسد.

سردخانه متعلق به شرکت مروارید شکیل قشم با ظرفیت سالانه 21 هزار تن و با سرمایه‌گذاری 600 میلیارد در زمان احداث برای 25 نفر فرصت شغلی ایجادشده و با بهره‌برداری آن 120 نفر مشغول فعالیت خواهند شد.

واحد تولید ماهی خشک و خوراک آبزیان متعلق به شرکت عصاره خوراک دانه قشم با سرمایه‌گذاری 110 میلیارد ریالی و ظرفیت تولید سالانه 1500 تن در سال نیز در زمان احداث برای 25 نفر ایجاد اشتغال کرده و با بهره‌برداری از آن، 20 نفر مشغول به فعالیت خواهند شد.

کارخانه تولید ماسک سوبا متعلق به شرکت مجتمع فرآوری سالم غذای قشم با سرمایه‌گذاری 500 هزار دلاری، دیگر مجموعه تولیدی و صنعتی منطقه آزاد قشم است که در زمان احداث برای 7 نفر و پس از بهره‌برداری برای 15 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

گفتنی است، امروز پنجشنبه 25 دی‌ماه 1399، در جلسه ویدیو کنفرانسی با حضور رییس جمهور، 27 پروژه منطقه آزاد قشم در دو بخش دولتی و خصوصی بااعتبار ارزی بیش از 240 میلیون دلار و 17 هزار و 430 میلیاردی در پنج حوزه صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، شیلاتی، عمرانی و گردشگری که برای جامعه محلی، 2 هزار و 263 فرصت شغلی ایجاد کرده، افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز