یک منبع آگاه در گفتگو با برنا خبر داد؛

اعتراض شدید دو مسوول ارشد قوه قضائیه به ادبیات برخی نمایندگان/ واکنش قالیباف به برخی مصاحبه های نمایندگان مجلس

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۱۴۶۲
اعتراض شدید دو مسوول ارشد قوه قضائیه به ادبیات برخی نمایندگان/ واکنش قالیباف به برخی مصاحبه های نمایندگان مجلس
دو مسوول ارشد قوه قضائیه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ادبیات برخی نمایندگان مجلس در خصوص بودجه اعتراض کردند.

یک منبع آگاه در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: دو مسوول ارشد قوه قضائیه قضائیه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ادبیات برخی نمایندگان به ویژه در به کار بردن واژه "فروپاشی به واسطه بودجه 1400" اعتراض کردند.

این منبع آگاه افزود: برخی نمایندگان در مصاحبه ها و نطق های خود در چند روز گذشته از اصطلاح فروپاشی استفاده کرده بودند که در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا این نحوه برخورد با بودجه با اعتراض دو تن از مسوولان ارشد قوه قضائیه قرار گرفت. آنها معتقد بودند این ادبیات نه تنها باعث برهم زدن آرامش جامعه می شود بلکه باید برای چنین ادعاهایی مستند ارائه کرد و اظهارات بدون سند و مدرک تنها ذهن مردم را مغشوش می کند.

این منبع آگاه با اشاره به اعتراض حاضران در جلسه در مورد مصاحبه های برخی نمایندگان در خصوص بودجه 1400 گفت: اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه معتقد بودند مصاحبه های نمایندگان در خصوص پیشنهادات ارائه شده و طرح آنها در جامعه بدون تصویب در کمیسیون تلفیق و بدون طرح در صحن علنی و تصویب نهایی مجلس و در نهایت تایید شورای نگهبان، باعث می شود فضای اقتصادی جامعه آسیب ببیند. رئیس مجلس در واکنش به این اعتراض تاکید کرد که رئیس و هیئت رئیسه مجلس نمی توانند روی گردش اطلاعات نمایندگان کنترل داشته باشند و علیرغم اینکه تذکراتی داده شده ولی نمایندگان راسا اقدام به اطلاع رسانی می کنند.

لازم به ذکر است در چند هفته گذشته مصاحبه های نمایندگان در خصوص بودجه 1400 نه تنها باعث ایجاد برخی آسیب های اقتصادی شده بلکه برخی اظهارنظرها همچون "قصد دولت برای فروپاشی نظام از طریق بودجه 1400" فضای تند و رادیکالی را ایجاد کرده است.

نظر شما
پرونده ویژه