معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع خبر داد؛

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این وزارتخانه

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۱۶۶۸
اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این وزارتخانه
معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» توسط وزارت دفاع گفت: در این مرحله 30 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سخنانی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود گفت: جمع آوری و تهیه کمک های مومنانه مجموعه وزارت دفاع حاصل تلاش شبانه روزی مجاهدانی است که مخلصانه با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و اجرایی  کردن دستور وزیر دفاع قدم در این راه پربرکت و پرافتخار نهادند.

 وی با بیان اینکه این اقلام بخشی از خدمات مجموعه وزارت دفاع به اقشار نیازمند است افزود: بخش دیگری از خدمات معیشی وزارت دفاع به اقشارنیازمند نیز پیشتر از طریق بن کارت های سازمان اتکا به دست این افراد رسیده است.

 امیر شعبانیان با بیان اینکه برقراری آرامش و امنیت همه جانبه مردم عزیزمان را تکلیفی بر دوش خود می دانیم گفت: هدف از این پویش، فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه‌ی اسلامی است و امیدواریم همانگونه که مردم با اقتدار و شکوه نیروهای مسلح از هرگونه گزند و تهاجم نظامی دشمن مصون هستند، در تأمین نیازهای اساسی زندگی روز مره نیز با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه این 30هزار بسته معیشتی مخصوص استان تهران نبوده و در سراسر کشور توزیع می شود گفت: از مدت ها پیش قرارگاه مردم یاری عاشورائیان وزارت دفاع با شناسایی افراد و خانواده های نیازمند در سراسر کشور  مبادرت به احصاء لیست نیازمندان و گیرندگان این اقلام نموده اند و انشاء الله این روند در قالب رزمایش مواسات و همدلی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، متخصصین و تلاشگران صنعت دفاعی کشور نه تنها ضامن حفظ امنیت انقلاب و نظام اسلامی اند بلکه در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط، خالصانه و خاضعانه در کنار ملت صبور و با اراده ایران اسلامی ایستاده و به این نقش آفرینی افتخار می کنند.

امیر سرتیپ شعبانیان در پایان گفت: انشاءالله با لطف پروردگار متعال، عنایات اهل بیت و خاصه نگاه مهرآمیز قطب عالم امکان حضرت امام زمان (عج) و همدلی و همیاری احاد ملت شریف ایران از این دوران سخت به سوی فردای روشن و امیدبخش عبور می کنیم و تنها خاطرات مهربانی ها و دستگیری ها به عنوان نماد استقامت و صبوری ملت ایران در تاریخ پرشکوه این کشور ماندگار می شود. 

گفتنی است در مرحله اول کمک مومنانه وزارت دفاع، 20هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده بود.

نظر شما
پرونده ویژه