فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پهپادهای جدید نیروی هوایی رونمایی می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۹:۳۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۱۶۶۹
پهپادهای جدید نیروی هوایی رونمایی می‌شود
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه پهپاد داریم و ان شاءالله در آینده نزدیک رونمایی های بسیار خوبی نیز در این حوزه خواهیم داشت.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جشنواره گوهر فاطمی که امروز در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره اهمیت مسائل فرهنگی در نیروی هوایی، گفت: سیاست و راهبرد ما در جذب نیروها، این است که نیروهای انقلابی را جذب کنیم زیرا به عرصه نظامی گری تنها به عنوان یک شغل نگاه نمی‌کنیم و نظر ما این است که علاوه بر شغل، ما باید به یک دید سلحشوری نسبت به افردای که به عضویت نیروی هوایی در می‌آیند داشته باشیم.

وی افزود: ما در تربیت نیروها در دانشگاه‌ها شهید ستاری توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی و فراگیری آموزه‌های دینی داریم و معتقدیم نیروهایی که جذب می‌کنیم افراد مومن و متعهد باشند زیرا این ویژگی‌ها می‌توانند بنیه بسیار قوی‌تری داشته و این موضوع در نیروهای نظامی بسیار مهم است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، معنویت را عامل برتری نیروی‌های مسلح نسبت به سایر نیروهای مسلح دانست و گفت: مجهز بودن به اخلاق معنوی، دینی و انقلابی و برخورداری از مکتب امام حسین (ع) عامل برتری نیروهای مسلح ایران است.

امیر نصیرزاده درباره آمادگی نیروی هوایی ارتش برای پاسخ به تهدیدات دشمن، گفت: الحمدالله سطح آمادگی نیروی هوایی بسیار بالاست، امسال چندین رزمایش را برگزار کردیم که در این رزمایش ها از تجهیزات و تاکتیک‌های جدید استفاده کردیم و تمرینات و تاکتیک‌های جدیدی را به کار گرفتیم. اخیراً نیز من از مناطق مختلفی بازدید کردم؛ نیروها در آمادگی کامل به سر می‌برند و آمادگی دفاع از میهن اسلامی را دارند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش پهپادی ارتش، گفت: پهپاد یکی از تجهیزات اساسی امروز نیروهای مسلح در سطح جهان است و ما نیز از این مهم غافل نیستیم و برنامه‌های بسیار خوبی در این حوزه داریم و ان شاءالله در آینده نزدیک رونماییهای بسیار خوبی نیز در این حوزه خواهیم داشت.

نظر شما
پرونده ویژه