وزیر خارجه کارت زرد گرفت

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۲۶۳۹
وزیر خارجه کارت زرد گرفت
نمایندگان مجلس از پاسخ های وزیر امور خارجه به سوال جواد کریمی قدوسی درباره علت تلاش برای مذاکره با آمریکا پس از شهادت سردار سلیمانی قانع نشدند.

به گزارش برنا، به نقل از خانه ملت، جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان سوال خود از جواد ظریف وزیر امور خارجه، پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، از پاسخ های وی قانع نشد.در ادامه، پاسخ های وی به رأی گذاشته شد و نمایندگان با 55 رأی موافق، 173 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع از 259 نماینده حاضر در جلسه از پاسخ های وزیر قانع نشدند.

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس شورای اسلامی در تشریح سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات از وزیر امور خارجه گفت: سوال این نماینده در خصوص این است که علت تلاش برای مذاکره به آمریکا سه هفته پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چیست؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در اجرای ماده (207) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سؤال مذکور در دستور رسیدگی مورخ 18/6/1399 کمیسیون قرار گرفت. نظر به عدم حضور غیرموجه جناب آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه و مستند به تبصره (1) ماده (208) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سؤال مذکور وارد تلقی می‌شود. مراتب جهت طرح در صحن علنی ایفاد می‌گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز