عضو حزب کارگزاران:

حجاریان می داند گزینه نظامی، انتخاب کارگزاران نیست/ لاریجانی گزینه ما نیست/ برخی مواضع کارگزاران را قبول ندارم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۵:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۳۸۹۵
حجاریان می داند گزینه نظامی، انتخاب کارگزاران نیست/ لاریجانی گزینه ما نیست/ برخی مواضع کارگزاران را قبول ندارم
یک عضو حزب کارگزاران گفت: کاندیدایی که با مطالبات مردم در یک راستا نباشد باعث ریزش در حزب میشود هرچند من هم اخیرا از حرب کارگزاران فاصله داشته ام و برخی مواضع آنها را قبول ندارم.

هدایت الله آقایی، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با صحبت های اخیر سعید حجاریان در این باره که کاندیدای نظامی گزینه نهایی کارگزاران است، عنوان کرد: کارگزاران هنوز گزینه نهایی ندارد اما اطمینان دارم کاندیدایی جدا از جبهه اصلاحات ندارد. 

او افزود: اگر انتخاباتی شبیه به مجلس یازدهم برگزار شود و احزاب مستقل تصمیم بگیرند شاید گزینه ای مستقل بدهیم اما من عقیده دارم، حتی در انتخابات مجلس هم، تصمیم کارگزاران مبنی بر کاندیدای مستقل اشتباه بود.

آقایی خاطرنشان کرد: نزدیک انتخابات اظهارات زیادی برای بازار گرمی بیان و استفاده میشود.

او تاکید کرد: حجاریان قطعا میداند بزرگان حزب کارگزاران اجازه نمیدهند تابلوی این حزب توسط کسانی گردانده شود که برخی از آنها در سرکوب مطالبات مردم نقش داشته یا دارند.

این عضو حزب کارگزاران اضافه کرد: کاندیدای نظامی یا انتخابی شبیه به این، باعث انشعاب در حزب می شود.

او با اشاره به اینکه قبلا علی لاریجانی هم گزینه کارگزاران معرفی شده بود، افزود: علی لاریجانی قطع به یقین گزینه این حزب نیست. 

آقایی تاکید کرد: کاندیدایی که با مطالبات مردم در یک راستا نباشد باعث ریزش در حزب میشود هرچند من، اخیرا از حرب کارگزاران فاصله داشته ام و برخی مواضع آن را قبول ندارم.۴ 

نظر شما
پرونده ویژه