معاون ارتباطات واطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری؛

روحانی درزمان کنار رفتن بانی جنگ اقتصادی، ابر پروژه جهان را افتتاح کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۴۱۳۸
روحانی درزمان کنار رفتن بانی جنگ اقتصادی، ابر پروژه جهان را افتتاح کرد
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در رشته توییتی نوشت: در روزی که ترامپ، بانی ظالمانه‌ترین تحریم‌های ضد ایرانی، از قدرت کنار رفت، سومین ابر پروژه جهان توسط رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش برنا، علیرضا معزی روز پنجشنبه در رشته توییتی درباره افتتاح پروژه بیدبلند خلیج فارس نوشت: امروز، یک روز تاریخی برای صنعت نفت و گاز ایران است. ابَرپروژه‌ بیدبلند خلیج فارس، جهش بالابلند وطن در تولید، استفاده از فرصت‌ها و گشایش‌ها، و ایستادگی در برابر تحریم‌هاست. آرزوی دیرین تبدیل گازهای مشعل به خوراک پالایشگاه، در دولت دوازدهم تحقق یافت.

در ادامه این توییت آمده است: ۸۲ درصد پالایشگاه گازی بیدبلند خلیج‌فارس در دولت تدبیر و امید، بنا شد، پروژه‌ای دوستدار محیطزیست که در فرصت مغتنم برجام، اعتبار و تجهیزات اساسی‌اش تامین شد و در ایام تحریم، هرگز بر زمین نماند و نماد ایستادگی در  جنگ اقتصادی شد و در ۲۰۲۰ به عنوان سومین ابرپروژه‌ جهان معرفی گردید.

معزی در این توییت آورده است: مراحل نصب و راه‌اندازی این ابَرپروژه و همچنین تامین داخلی بسیاری از تجهیزات آن، در روزگار تحریم به سرانجام رسید و اینک در روزی که ترامپ، بانی ظالمانه‌ترین تحریم‌های ضد ایرانی، از قدرت کنار رفته، نمادهای ایستادگی ایران چون بیدبلند خلیج فارس، یک به یک سر بر می‌آورند.

پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس و فاز ۲ پروژه جمع‌آوری گازهای مشعل مناطق نفت خیز جنوب وزارت نفت در استان خوزستان صبح امروز پنجشنبه در چهل و دومین برنامه جهش تولید با دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با ارزش سرمایه‌گذاری ۴۵۹۰ میلیون دلار به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز