یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

برخی از فحاشی به روحانی نان می‌خورند/ امروز لباس روحانیت با لباس ۵۰ سال پیش خیلی فرق دارد

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۵:۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۴۲۵۹
برخی از فحاشی به روحانی نان می‌خورند/ امروز لباس روحانیت با لباس ۵۰ سال پیش خیلی فرق دارد
یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: من آدم واقع بینی هستم و عقیده دارم امروز لباس روحانیت با لباس 50 سال پیش خیلی فرق دارد.

«هادی غفاری»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با توهین به رئیس جمهور در صدا و سیما توسط یک روحانی گفت: من آدم واقع بینی هستم و عقیده دارم امروز لباس روحانیت با لباس 50 سال پیش خیلی فرق دارد. سابق بر این حوزه های ما مطهری، بهشتی و علامه جعفری تربیت می کرد و امروز از این ها تربیت می کند. البته من نمی گویم همه اینطور هستند ولی از این قشر زیاد تربیت شده است.

او افزود: مثل همه مردم یا خیلی از مردم که به دنبال معاش هستند، نان این ها هم در این کار است. مساله دیگر این است که شاید نه همه ولی بخشی از حاکمیت بدش نمی‌آید که با صراحت یا با کنایه از این حرف ها زده شود. به نظر من این ها ولایت مدار نیستند و نان را به نرخ روز می خورند.

غفاری تاکید کرد: اگر فردا حکومت به آقای روحانی بها بدهد و از دولت چیزی به این ها برسد این ها در حد اعجاز از او تعریف می کنند.

او اضافه کرد: اگر این هتاکی نسبت به رییس یک قوه دیگر انجام می شد با گوینده برخورد می کردند و گاهی در کمتر از این حد هم شکایت و فرد محکوم می شد. مثلا کسی در مورد قم حرفی زده و گفته که کرونا از قم آمده است در دادگاه برای معاون وزیر یا سخنگوی بهداشت و درمان، پرونده ایجاد کردند، چون گفته بود این بیماری از قم شروع شده است. 4

نظر شما
پرونده ویژه