رئیس قوه قضاییه:

سطح اشتغال زندانیان استان سمنان به ۵۰ درصد برسد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۳۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۴۳۰۱
سطح اشتغال زندانیان استان سمنان به ۵۰ درصد برسد
رئیس قوه قضاییه گفت: سطح اشتغال زندانیان در استان سمنان باید به ۵۰ درصد برسد زیرا هرچه اشتغال زندانیان بیشتر شود، کاهش ناهنجاری‌ها در زندان و بازسازی شخصیت زندانی‌ها محقق می‌شود.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در نشست شورای قضایی استان سمنان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه قضایی این استان گفت: آمارها و گزارش‌ها بیانگر تلاش همکاران قضایی است و استان سمنان جزو استان‌های خیلی خوب قوه قضاییه تلقی می‌شود.

وی با اشاره به ارائه نامه و درخواست از سوی مردم در جریان سفرهای استانی افزود: رئیس کل دادگستری استان سمنان تمامی درخواست‌های مردمی در جریان این سفر استانی را به طور ویژه پیگیری کند و ضمن پاسخگویی به نامه‌ها، درخواست کنندگان را در جریان وضعیت رسیدگی به درخواست‌هایشان قرار دهد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه به عنوان مسئول وظیفه داریم نسبت به حقوق مردم و حقوق عامه پاسخگو باشیم، گفت: لازم است هم حکم را درست و عادلانه صادر کرد و هم حکم عادلانه را برای مجموعه مرتبط با این حکم تبیین کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش بر تسریع در تبدیل کاروانسرای عباسی سمنان به یک مرکز فرهنگی تاکید کرد.

رئیسی بیان کرد: اعضای شورای قضایی استان سمنان نسبت به کرامت ارباب رجوع و ارتباطات ناسالم با مجموعه‌ها، همواره باید حساسیت باشند تا سازمان اداری در سمنان سالم و پاک بماند.

وی ابراز کرد: امید است همکاری‌های صورت گرفته در استان سمنان منجر به افزایش اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی و کارآمدی سازمان‌ها و ادارات شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز