نماینده ولی فقیه در سپاه:

آمادگی نشان دادن هر عکس العملی را برابر هر تجاوزی داریم

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۵۰۳۰
آمادگی نشان دادن هر عکس العملی را برابر هر تجاوزی داریم
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بررسی توانمندی‌های دفاعی را یکی از پیام‌های مهم رزمایش‌ها برشمرد و اضافه کرد: رزمایش‌ها صرفاً بخشی از اقتدار دفاعی کشور را به دشمنان نشان می‌دهد.

به گزارش برنا، به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌ صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه رزمایش موشکی نیروی هوافضای سپاه، گفت: ساخت محصولات دفاعی از مصادیق اقتدار آفرینی و آمادگی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: طبق فرمایش قرآن کریم در آیه ۶۰ سوریه انفال «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ»، به ما قوی شدن را توصیه کرده است، برگزاری این رزمایش‌ها یکی دیگر از مصادیق قدرتمند شدن و ارتقای سطح آمادگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تأکید کرد: برگزاری رزمایش‌هایی مانند رزمایش موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راستا برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چگونگی بکارگیری قدرت‌ها در صحنه‌ها و زمینه‌های مختلف موجود را از نقش‌های مهم برگزاری رزمایش‌ها بر شمرد و تصریح کرد: رزمایش با این هدف در راستای شناسایی معایب و برجستگی نقاط قوت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به پیام‌های رزمایش‌ها، بررسی توانمندی‌های دفاعی را یکی از پیام‌های مهم این رزمایش‌ها برشمرد و اضافه کرد: این رزمایش‌ها پیامی مهم هم برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، رزمایش‌ها صرفاً بخشی از اقتدار دفاعی کشور را به دشمنان نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برابر هر متجاوزی، دستش بروی ماشه است، افزود: کشور ما آمادگی نشان دادن هر عکس العملی را برابر هر تجاوزی دارد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند و متوجه باشند که این نظام و انقلاب، بر شعارهایش سخن نمی‌گوید و برای دفاع از ارزش‌هایش ایستاده است.

نظر شما