کتائب حزب الله عراق:

ملت یمن اهداف متجاوزان را خنثی کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۵:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۶۵۲۹
ملت یمن اهداف متجاوزان را خنثی کرد
کتائب حزب الله عراق با ستایش از مقاومت ملت یمن در برابر متجاوزان تاکید کرد که یمنی ها همه اهداف متجاوزانِ مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها را خنثی کردند.

به گزارش برنا؛ به نقل از خبرگزاری العهد نیوز عراق، شورای بسیج فرهنگی کتائب حزب عراق روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: دلاوران یمن همچنان در مقابل پلیدترین تجاوزگری وحشیانه که در سایه محاصره ای پلید انجام می شود، شگفت انگیزترین صحنه های پایداری و استواری را رقم می زنند.

این بیانیه با محکوم کردن تجاوزگری مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها علیه یمن افزود: ما دستان مردم شجاع یمن را می فشاریم که تمام اهداف تجاوزگری مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها را خنثی کرده و ناکام گذاشتند.

براساس این بیانیه، تجاوزگری علیه یمن دروغ بودن ادعای حکام سعودی و اماراتی مبنی بر پیوند داشتن با اسلام را برملا کرد.

این بیانیه همچنین بار دیگر بر حمایت و همبستگی با ملت یمن و حق آنها در دفاع از میهن خودشان تاکید کرد.

عربستان با شماری از کشورهای منطقه ای همدست خود از ششم فروردین ۹۴ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به منظور بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرده است و ارتش یمن و انصارالله در کنار ملت این کشور از خود دفاع می‌کنند.

سعودی ها به همراه همدستان منطقه ای و غربی خود از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها تاکنون باعث شهید و زخمی شدن هزاران یمنی و تخریب گسترده ساختار زیربنایی این کشور و بروز فاجعه انسانی در آن شده اند.

نظر شما