فعال سیاسی اصولگرا:

تلاش می‌کنند نمره دولت را به صفر برسانند/ رئیسی را آدم مدبری می‌دانم بنابراین شکایت از وزرا به نتیجه نمی‌رسد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۵:۴۹:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۶۹۰۴
تلاش می‌کنند نمره دولت را به صفر برسانند/ رئیسی را آدم مدبری می‌دانم بنابراین شکایت از وزرا به نتیجه نمی‌رسد
فعال سیاسی اصولگرا گفت: چیزی که الان می بینید در واقع یک پروژه است که نمره دولت در کارنامه را به صفر، برساند.

«محمد مهاجری»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص طرح شکایت مجلس از وزیر امور خارجه اظهار کرد: طرح شکایت مجلس دو دلیل دارد؛ دلیل اول این است که یک بخشی از جامعه سیاسی کشور و موضوع گراها با کمال تاثر به این نتیجه رسیدند که باید دولت فعلی را دولتی نشان بدهند که حاصل جمع فعالیت آن صفر است به همین دلیل همه تلاششان را می کنند که دولت را با یک کارنامه مردود بدرقه کنند.

او گفت: برای اینکه این کارنامه مردود را بتوانند تکمیل کنند یک بخش آن به موضوعات اقتصادی برمی‌گردد. بعد از ناکام شدن برجام و پس از تحریم های جدی و شدید، دولت نتوانست در زمینه های اقتصادی موفقیت هایی کسب کند و از این جهت شاید نمره دولت خوب نیست. اما منتقدان در زمینه های سیاسی هم تلاش می کنند و نسبت به وزیر خارجه متعرض شدند که چرا در برجام مذاکره کردی و یا در موضوعات دیپلماسی دیگر چرا تلاش کردی؟ می خواهند به این نتیجه برسانند که دولت در زمینه سیاسی هم چندان کارامد نبوده است اینها ادامه یک پروژه است. چیزی که الان می بینید در واقع یک پروژه است که نمره دولت در کارنامه را به صفر، برساند.

مهاجری افزود: بخش دوم این است که مجلس کاری تا الان انجام نداده و در واقع ناکارامدترین مجلس بعد از انقلاب است به همین دلیل به دنبال این است که یک شهرتی از خود طبق ضرب المثل «طاعت از دست نیاید گنهی باید کرد» به جا بگذارد. نمایندگان هیچ کاری انجام ندادند و دنبال این هستند که از این نمد یک کلاهی هم برای خودشان بدوزند.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص به نتیجه رسیدن این شکایت گفت: من شخص رئیسی را آدم مدبری می دانم اگر زیرمجموعه قوه قضائیه هم اندازه رئیسی تدبیر داشته باشند، شکایت به نتیجه نمی رسد. اما اگر بازی سیاسی در جریان باشد قطعا به نتیجه نمی رسد. 4

نظر شما